Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Han ble helt propell,hyperaktiv så det holdt,men det ga seg fort.Etter et par dager ga vi hostesaften 1 times tid før legging og det gikk kjempegreit.Kroppen ble fort vant til efedrinen.Vi ga det bare 1 ukes tid vi da,for det hjalp ikke så mye mot hosten som vi ga han det for.
Null bivirkinger her... eller kanskje bittelitt mer hyper bare.
Men det tror jeg er også fordi han får pustet normalt å oppfører seg som seg selv å ikke som en sliten syk gutt.
Hadde den liggende i en måned før jeg måtte prøve å gi den til yngste frøken, som da var 6-7 mnd. Da hostet hun til hun brakk seg gjentatte ganger og ingenting hjalp.
Og den hjalp faktisk kjempemasse her. Før hun sovna ordentlig hadde hun litt rykninger i armer og bena. Jeg vokta over henne som en hauk til jeg ble trygg på at det gikk bra. Noen minutter mellom hver rykning. Tiden mellom hver bare økte for hver gang. Jentungen sovna og sov godt hele natta.