Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
ORIGINAL: Heijdii
Gutten min fikk det engang, å får det aldri igjen.. han ble HYPER , hoppet rundt i flere timer..
var helt sinsykt!!!
gutten vår fikk det en gang i dag. og han ble ikke hyper.....
Har ikke merket noe på han...ennå...
Gutten min fikk det engang, å får det aldri igjen.. han ble HYPER , hoppet rundt i flere timer..
var helt sinsykt!!!
Det skal du være glad for, begge ungene til en vennine ble det også..
hehe..
ORIGINAL: * Lykkelig Mamma_84*
Sønnen min har brukt efedrin et par-tre ganger, og jeg har gitt han det til han har vært kvitt hosten. Og neste gang han evnt blir forkjølet igjen så er det bare på gi han det igjen, men se på utløpsdatoen først[;)]
ORIGINAL: Fridasinmamma
var helt sinsykt!!!
Det skal du være glad for, begge ungene til en vennine ble det også..
hehe..
Har samme erfaring som deg Heidi.. og jeg skal aldri aldri gi henne det igjen. Var vondt å se på henne.
ORIGINAL: Kal-El
ORIGINAL: * Lykkelig Mamma_84*
Sønnen min har brukt efedrin et par-tre ganger, og jeg har gitt han det til han har vært kvitt hosten. Og neste gang han evnt blir forkjølet igjen så er det bare på gi han det igjen, men se på utløpsdatoen først[;)]
Man skal ikke gi ungene sterke sentralnervrestimulerende stoffer (noe Efedrin er: Det øker produksjonen av noradrenalin i nerveendene og stimulerer beta/alfareseptorer i nervesystemet, noe som gjør at det er på den offisielle idretts-dopinglisten) på den måten hver gang de blir forkjølet. Hoste er faktisk en funksjon i kroppen som har en hensikt i å rense unna bakterielt slim som legger seg der. Hvis man hele tiden skal undertrykke naturlig kroppslige reaksjoner ved hver minste forkjølelse er det ikke rart man ender opp med både krupp, falsk krupp, lungebetennelser, astma og det som værre er.