eehh HÆ???

fikk mail fra moderator nå at tråden min var slettet pga krangling?!?!!?!

hva skjer ? jeg måtte legge emilie, så jeg har ikke fått med meg hva som ble skrevet på tråden [:(]

Jeg satt å leste tråden din nå, og når jeg skulle gå på neste side, fikk jeg plutselig beskjed om at den var slettet

ORIGINAL: Mamma 05 og 10

Jeg satt å leste tråden din nå, og når jeg skulle gå på neste side, fikk jeg plutselig beskjed om at den var slettet

Skjedde med meg og. Vært drama her idag??[&:][&:]

Hehe, samme skjedde meg.. satt og leste og når jeg skulle over på neste side fikk jeg bare opp at den var slettet [8|]. Har ikke hatt tid til å være her inne før i dag og måtte lese meg opp på en del tråder for å få med meg alt dramaet [:D], men syntes langt i fra det var krangling [8|]. Om moderator mener at dette er krangling så skjønner jeg jo hvorfor det generelt over bare er rosa tråder og prinsessesnakk her inne [:D] alt annet blir jo sletta [8D].

hvorfor?

ORIGINAL: LinnOgMia

Hahahah...

må bare le jeg!! [8D]

kunne ikke sagt det bedre selv!!!!

ORIGINAL: Mie77

Hehe, samme skjedde meg.. satt og leste og når jeg skulle over på neste side fikk jeg bare opp at den var slettet [8|]. Har ikke hatt tid til å være her inne før i dag og måtte lese meg opp på en del tråder for å få med meg alt dramaet [:D], men syntes langt i fra det var krangling [8|]. Om moderator mener at dette er krangling så skjønner jeg jo hvorfor det generelt over bare er rosa tråder og prinsessesnakk her inne [:D] alt annet blir jo sletta [8D].

ORIGINAL: **Siljemor**

hvorfor?

Hahahah...

må bare le jeg!! [8D]

fordi at det har gått så langt at tråden blir slettet!!

kunne ikke sagt det bedre selv!!!!

ORIGINAL: Mie77

HALLELUJAH!! [8D]

fikk du med deg hva som stod?

hvorfor?

Hahahah...

må bare le jeg!! [8D]

hvorfor?

Hahahah...

må bare le jeg!! [8D]

bare quoting på quoting!!

diskusjon med andre ord

aha, ok!

utrolig teit at man ikke skal få lov å diskutere altså................

hvorfor?

Hahahah...

må bare le jeg!! [8D]

bare quoting på quoting!!

diskusjon med andre ord

Back
Topp