Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hilly77
Sånn som bilistene kjører i tyrkia/ skremmende og hjernedødt, og ulykker med døden til følge intreffer ofte... Huff.. Har sett mange rare adferd i trafikken bla: en hel familie på 5 på en motorsykkel, en far og mor ungene"pent" plassert i midten etterhverandre mellom far og mor[&:] det er enorme kontraster i tyrkia...
ORIGINAL: Mrs Lutz
overrasker meg ikke. har vært borti noen tyrkere her i norge som hadde ungen i bilstol - men festet ikke bilstolen i selene, den stod løs i bilen. de trodde bilstolen kun var for at babyen skulle ha en "stol" i passe str og at det var praktisk å bære ungen i den.[8|]
ORIGINAL: Jadasåneidaså
Ja, noen er mer hjernedøde enn andre. Desverre...[&o]
ORIGINAL: Fru Riskorn
Min mor var helt sjokkert da jeg valgte å sikre babyene i bilstol fra første tur hjem fra klinikken. hun mente det var ren barnemishandling å sette dem oppreist når de var så små. Så det er ikke mer enn 30 år siden vi var like lite opplyste. Hun har fått seg noen sjokk med mine valg (ta barnevognen med inn på butikken, bakovervendt sete osv). Hun aksepterer alt med en gang altså, og tror på det jeg sier, men hun blir like overrasket hver gang. Så jeg tror det er manglende opplysninger som gjør at folk gjør noe sånt.
ORIGINAL: Galleri
Iq er en oppskrytt ting....
ORIGINAL: Jadasåneidaså
Ja, noen er mer hjernedøde enn andre. Desverre...[&o]