Eeeevighet til desember...

Jeg synes ikke det går så seint jeg! Synes tiden frem til nå har gått kjempe fort :) Men likevel kunne jeg ønske at desember var rett rundt hjørnet, gleder meg jo såå til å få lille gullet i armene :) Men samtidig er det godt at det er 4 mnd igjen, er jo så masse som må fikses før den tid! Vi har omtrent ikke handlet inn noe enda, så vi får bruke tiden fremover godt :P

Vil bare at desember skal være her og ha lille jenta i armene mine <3 teller ned hver eneste dag :) vi gleder oss så utrolig mye.. Blir selvsagt tungt fysisk å psykisk å føde, men belønningen er jenta vår.. Ja nei jeg klarer nesten ikke å vente :( :'(

Jeg synes det går litt i rykk og napp. Vil ikke at det skal gå alt for fort fremover heller, da det er mye som skal gjøres enda :)
Nyter hver dag :)

Enig med Cate91 over! Første 12 ukene telte jeg ned hver dag og følte tiden gikk sakte, men nå raser den avgårde! Sommerferien har gått litt for fort som alltid (skulle gjerne hatt noen uker til;), men gleder meg til å gjøre klart barnerommet og handle inn mer til babyen nå når høsten kommer! :D Og min kan komme alt fra før julaften til nyttårsaften el over, så spent på når den lille velger å gjøre sin ankomst!

Syns det går alt for fort! Bare 4mnd igjen jo :-o å med studiestart 18.august, maaaaange bursdager fremmover, oppussing av stue å kjøkken så kommer desember til å være her før vi aner det :-P

Vi må finne ny leilighet for baby kommer... baaaah

Så jeg syns tiden kan stoppe litt ;)

Syns det har gått veldig fort så langt jeg og og når hyperemesisen og blødningene avtok i uke 14 så klarte jeg endelig å slappe av litt mer og nå NYTER jeg dette svangerskapet fullt ut ❤️ de små bevegelsene som bare kommer oftere og oftere, magen som vokser mer og mer ❤️ og tenk, om bare noen små dager så er jeg halvveis allerede ❤️

Syns tiden plutselig står stille! :/ jeg begynte på jobb etter ferien i dag, og har ligget rett ut på soffaen med stokk stivt bekken resten av dagen :( er fullgått 24 snart, satser på å klare 2 uker til så er det sabbath år for min del!

Foreløpig har tiden sust avgårde. Mulig den stagnerer mer nå, med at magen blir større og alt blir tyngre;-)

Back
Topp