Eeeeh orber????*nå link*

Se så rar den er, da!??! Som om den stråler...

ORIGINAL: maysen

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: maysen

På det siste bildet er det en oppe til venstre, det ser jo ut som et ansikt...

Ja huff, det har jeg ikke sett før nå.. Har ikke studert det skikkelig.... Men det er visst bare kvistene i taket....Tror jeg skal prøve å legge meg nå... [8|][&:]

Håper du får sove godt da snuppa[:)] Nattinatt og drøm søtt

Tusen takk! Nå MÅ jeg legge meg! Ble helt i 100 her visst.... Sove godt du også! [:D]

*bare inne og tørker støv*[8D]

Nei, men sorrry jenter, nå må vi ikke ta helt av her...[;)]

ORIGINAL: Kliticha

ORIGINAL: Smulen

*bare inne og tørker støv*[8D]

Nei, men sorrry jenter, nå må vi ikke ta helt av her...[;)]

skremmer det deg litt?

Ikke i det hele tatt

[:D]

[:D][:D] Beklager folkens men dette ser jeg en del av siden jeg jobber i foto lab, dette er enten støv på brikken eller refleksjon fra glass

ORIGINAL: Kriswizz

[:D][:D] Beklager folkens men dette ser jeg en del av siden jeg jobber i foto lab, dette er enten støv på brikken eller refleksjon fra glass

Det er godt mulig det... Men som jeg leste på en nettside nettopp (ja ble litt opphengt i dette....), så hvorfor er ikke dette støvet på ALLE bildene som er tatt "samtidig" da? Forsvinner det bare uten å bli tatt bort fysisk?

Er du HELT sikker på at det ikke er en drøss med orber du har sett???? [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Grete71

Dette MÅ jo være støv!!!!! Er ikke mulig å være så mange på 1 plass.
Selv om svigermor mener det spøker, og har hørt lyder, begge 2...

Thihi, ser dere den over reolen har fjes?[:D]

Hehe ja men jeg zoooomet inn og det er bare kvistene i taket..... [:D]

Nei.

Leste på nettet en forklaring. Vet ikke helt om jeg klarer å forklare. Er du stødig i engelsk? [:D] Skal se om jeg finner deg igjen. [:D]

One of the leading theories concerning what orbs are and the one that I lean towards the most is that they are not the spirit at all.   The orb is the energy being transferred from a source (i.e. powerlines, heat energy, batteries, people, etc) to the spirit so they can manifest.   This may not even be a conscious thing the spirit is doing, just a natural way they get their energy.  This would explain why the orbs are round balls.  According to the laws of Physics energy being transferring like that would assume is natural shape of a sphere.   This theory can also be tied into the EMF readings we get during spirit activity.

Back
Topp