Eeeeh orber????*nå link*

Grete71

Forumet er livet
Har jo vært en del "snakk" her om orber og slikt. Har sagt lenge at jeg skulle se på mine egne bilder tatt her i huset, og hoppet litt da jeg tittet på et av de første bildene... Jeg har ikke sett det før, men det er kanskje fordi jeg ikke har vært så "opphengt" i det før....[8|][8|][8|]

Orber, hva er det?[8|]

ORIGINAL: Kliticha

Få se [:D]
oj.. den var stor..

Ja ikke sant?????!!! Rart jeg hoppet litt???? Finner flere... Bilder kommer...

Neeei.. ikke nååå... er så nysgjerrig, men sambo er borte til over tolv[&:]

ORIGINAL: 3stars

Orber, hva er det?[8|]
[8|]

ORIGINAL: løve78

ORIGINAL: 3stars

Orber, hva er det?[8|]
[8|]

Det er energi "bobler.. kaller det bobler jeg..hehe.. det sies at det er beskyttere og de er spesielt rundt barn [:)] men mange vil bare si det er støv om de ser noe sånt...

Hehe ja støv er det i hvert fall nok av her!!!!!

Dette var det eneste av denne bildeserien det var noe slikt på, selv om de var tatt akkurat på samme sted.... I kanten mellom det hvite og de sorte gardinene..

ORIGINAL: Grete71

Få se [:D]
oj.. den var stor..

Ja ikke sant?????!!! Rart jeg hoppet litt???? Finner flere... Bilder kommer...

Har du zoomet deg inn på det? ser at det er noe som ligner ett foster inne i "boblen" :)

Nei har ikke helt turt det... [8|]

Seriøst?

Det er vel lysrefleksjoner i rusk på linsa, er det ikke?

Nei huff jeg hadde mange bilder med dette på..... Og ikke bare her hos oss!!! Men Vetle er i nærheten på alle.... Hos svigermor var det maaaange, men det KAN jo være støv... Men hun har også hørt lyder...

Hadde 1 bilde der det var en knall blå runding, men det var nok bare en refleks av et eller annet... [:D]

Hvis det er støv, hvorfor er de så trill runde??? [8|]

ORIGINAL: *Meya*

Seriøst?

Det er vel lysrefleksjoner i rusk på linsa, er det ikke?

Veeet ikke????? Hvorfor er det ikke det på alle, da? Som er tatt på samme sted, sånn pang pang, liksom? F.eks da jeg skulle ta julekort. 20 nesten like bilder, men bare 1 med den der "tingen" på....

Og dere som kjenner meg litt her inne, vet at jeg kan ikke nok data til å fikse dette på data'en liksom. [:D]

Sorry...... [&o][&o][&o][;)]

Dette MÅ jo være støv!!!!! Er ikke mulig å være så mange på 1 plass.
Selv om svigermor mener det spøker, og har hørt lyder, begge 2...

Væææææææ......[8|]

På det siste bildet er det en oppe til venstre, det ser jo ut som et ansikt...

ORIGINAL: maysen

Ja huff, det har jeg ikke sett før nå.. Har ikke studert det skikkelig.... Men det er visst bare kvistene i taket....Tror jeg skal prøve å legge meg nå... [8|][&:]

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: maysen

Ja huff, det har jeg ikke sett før nå.. Har ikke studert det skikkelig.... Men det er visst bare kvistene i taket....Tror jeg skal prøve å legge meg nå... [8|][&:]

Håper du får sove godt da snuppa[:)] Nattinatt og drøm søtt

Back
Topp