Eeeeehhhh.....

Fru. Tomter

Glad i forumet
Hva skjer egentlig??? Helt nederst i ryggen eller om man skal kalle det rompa, der har det vært ømt/vondt/sårt noen uker nå... Så går det ned i rompa, og i hver rompeball kjennes det ut somk om det er en maurtue... Så går det strålinger nedover i beina...... Noen som har kjent det samme, eller vet hva det kan være???

Jeg jobber som frisør, og den siste tida har jeg måttet sette meg når jeg har klippa, det har jeg da aldri gjort før, og jeg har jo aldri hatt prob med ryggen el.....  Hmmmm....

isjias?[8|]
har ikke hatt det selv, så skal ikke si no sikkert.

Kontakt legen din du. I hvertfall når du jobber stående bør du kanskje ta det litt med ro/finne bedre sko/ta fler pauser.

Masse rart som skjer med hele kroppen når man er gravid[:)]

Slik har jeg det også. Men har stort sett bare vært venstra siden på meg. Men nå sitter det mest ved halebenet. Synes jeg halter rundt, er skikkelig vondt asså :(

Synes det høres veldig ut som isjias ja!

Jeg  jobber også som frisør, har hatt skikkelig vondt ved halebenet i snart to uker nå.
går litt opp og ned hvor vondt det gjør men noen ganger er det så jeg halter liksom...

Tror ikke det er bekkenløsning for fysioterapauten min sa at bekkenet mitt hadde låst seg. Oh bekkenløsning er vel helt omvendt, at det blir for løst?

Fikk time hos legen i morgen kl 14, så da får vi se..... Synes vel kanskje det er vel tidlig å få bekkenløsning oxo, når jeg er 13 uker på vei???? Makan!!!!!!!!

Ja, hva er egentlig isjias???? La oss spørre Mc. Dreamy!!!!!![;)] tihi.... =) Bare 20 min igjen!!! =)

Jeg har det også slik, bare at mitt bekken føles veldig løst i tillegg til smertene bak i korsrygg og nederst ved halebeinet. Det er nok bekkenløsning. Det kan du få helt i starten. Kjenner 3 stk som fikk bekkenløsning når de var 2 mnd på vei og gikk med det hele veien ut svangerskapet. Det er normalt vistnok.

Jeg er selv i uke 13 i dag og må nok ringe legen min i morgen for henvisnin til fysioterapauten.....

Isjias er at det er noe som trykker på isjiasnerven.
Isjiasnerven går fra bekkenet/korsryggen, via baken og ned i beinet, med feste ca midt på leggen.

Hevelser i korsryggen, eller andre steder der nerven går, vil føre til press på nerven, som igjen fører til smerter.

Back
Topp