Edru på fest??

*MammaTonje*

Gift med forumet
Ble innvitert på fest nettopp, rett oppenfor her jeg bor.. Men vet ikke om jeg tør siden jeg ikke skal drikke..[:D] Er jo litt flaut å være edru på fest, når alle andre er full..[8D]

Hva ville dere gjort? Er jo litt deilig å komme seg ut da?[8D]

ORIGINAL: Bitzyh

er ikke flaut å være edru på fest... det er dødskjedelig![8D]

jepp... skal på vorspiel med jobben i dag... Være sosial[8D]

Litt morsomt også da.. Kan plage alle andre dagen etterpå å si hvor teit de var!![:D]

Signerer..

ORIGINAL: AnineT

Flaut å være edru på fest??
Hm...
Den forstår jeg ikke helt, har ikke noe problem med å være like sosial nå, som før jeg ble gravid..

Enig.. jeg tok m mosell eller en clauthaler jeg og jodla like mye som de andre. Hihi... hvem trenger alkohol for å ha d gøy!

KOmme tidlig, gå før alle blir dritings!

Jeg var det når jeg var gravid, styra unna om det var mange som røyka og sånn da..[:)]
Men det var mye dumt og se på når jeg var der edru[&:] fulle folk asså[8|][:D][:D][:D]

Ta deg en liten tur, så er det jo bare og reise hjem igjen om du ikke føler for og være der[;)]

Spørs litt på hvem som er der synes jeg. Med venner er det vel ikke noe problem. Kan kanskje bli litt misunnelig på de som drikker [:D], men kan ha det artig alikevel! [:)]
Men var på fest en gang når jeg var gravid, bare ungkarer jeg aldri hadde møtt. Skikkelig super kjedelig! Hørte en spørre hvorfor jeg ikke drakk, og når han fikk svaret så fikket han på samboeren min med et blikk som sa: Huff, sakkars, stakkars deg! Du har det fælt! Føler med dag.. [&:]

Hadde dratt jeg[:)] Er vel ikke skummelt? Det er jo de andre som ikke husker noe dagen derpå allikevel[:D]

Er/var oftere edru på fest enn på en snurr, og jeg har det SÅ kjekt dagen derpå[:D]Jeg var alltid sjåfør jeg, og jeg er av typen som får med meg ALT!! Har det like gøy utenn som med alkohol eg[;)] Du får ikkje meir moro enn du laga sjøl[;)]

ORIGINAL: Godhjerta.

Huff, jeg er tydeligvis for gammel for å svare på en slik tråd, men...
Jeg ville holdt meg hjemme hvis jeg hadde blitt bedt på en slik fyllefest.
Fulle folk syns jeg er ganske flaut og kjedelig.
Har aldri skjønt greia med å måtte drikke seg full for å ha det moro. [&:]

Så enig...

Back
Topp