bumpien Glad i forumet 25 Aug 2010 #1 Dette var egentlig en god morgen tråd, men mammaen til leah kom meg i forkjøpet, så jeg endrer denne [;)][:D] Hahah! For jeg må si: Æsj, nå må jeg komme meg i gang, må rydde ut og inn av oppvaskmaskina og dusje før ei venninne kommer på besøk! [8D]
Dette var egentlig en god morgen tråd, men mammaen til leah kom meg i forkjøpet, så jeg endrer denne [;)][:D] Hahah! For jeg må si: Æsj, nå må jeg komme meg i gang, må rydde ut og inn av oppvaskmaskina og dusje før ei venninne kommer på besøk! [8D]
♥Tullerusk♥ Surrehue Januarskatter 2015 25 Aug 2010 #2 Hehehe... Skulle vel ha gjort noe her selv...Meeen orker ikke...Tar det med ro i dag...veeeeeeeldig med ro... [8D]
Hehehe... Skulle vel ha gjort noe her selv...Meeen orker ikke...Tar det med ro i dag...veeeeeeeldig med ro... [8D]
? !! Forumet er livet VIP 25 Aug 2010 #3 Skulle gjort noe eg også, men orker ikkje![8D] Skal heller ligge å nyte stillheten...også får eg heller ta helga vasken i morga![:)]
Skulle gjort noe eg også, men orker ikkje![8D] Skal heller ligge å nyte stillheten...også får eg heller ta helga vasken i morga![:)]