Edge vs. Supernitro

LilleTrille2017

Andre møte med forumet
Vi står mellom disse to... super nitro liker vi pga den er litt mindre og nettere enn Edge. Men så lurer vi på hvordan plassen er i city supreme bagen kontra edge? Det e vel 4-5 cm forskjell i lengden.. Vi får en sensommerbaby og må da bruke vinterpose til mini er 5-6 mnd. Blir det trangt om plassen i en city bag med vinterpose? noen som har tips eller erfaring med dette? Takker for alle svar :)

Når jeg kjøpte vogn for 3 år siden fikk vi beskjed om at sportsdelene er like. Så vi gikk for Edge pga stor bag så vi kunne bruke den hele vi vinteren. Født i juni [emoji4]

Jeg hadde citybag supreme i 2013 til feb-baby. Brukte den frem til han var ca 4mnd, og slutta med vinterpose lenge før det. Det ble fullt med posen oppi, men det var mye pose&luft, babyen hadde det ikke trangt. Han var ikke lang nok. Men med pose til baby er 5mnd hadde jeg nok hardt vurdert den største bagen. Venter i oktober nå og stor bag er et kriterium for vognvalg (har såvidt begynt å titte).

Jeg hadde citybag supreme i 2013 til feb-baby. Brukte den frem til han var ca 4mnd, og slutta med vinterpose lenge før det. Det ble fullt med posen oppi, men det var mye pose&luft, babyen hadde det ikke trangt. Han var ikke lang nok. Men med pose til baby er 5mnd hadde jeg nok hardt vurdert den største bagen. Venter i oktober nå og stor bag er et kriterium for vognvalg (har såvidt begynt å titte).

Ok. Høres ut som at det kan bli trangt om plassen om vi hadde brukt den til 5-6 mnd da ja... takk for svar :D noen flere med erfaring? Ser ut som vi må gå for Edge :)

vi har edge.. bruker den nå til lillesøster. Hun ble født i slutten av november-16, så hun bytter nok til sportsdel til sommeren, men storesøster ble født i juli 2015. Vi har Voksi City pose i vogna, og storesøster byttet ikke til sportsdel før i mars i fjor. Da var hun over 8 mnd. Hun hadde fortsatt litt plass i baggen, men vi måtte bytte for hun måtte sitte skikkelig.
Valgte den vognen for at storesøster skulle kunne bruke baggen lengst mulig mot våren :) Annbefales selv om den tar litt mer plass :)

Back
Topp