eder og galle?????

lulu81

Glad i forumet
Kanskje en ide og skifte navn på dette forumet???? Nytt forslag: Eder og Galle forum............

ORIGINAL: Lissyjane

Saklig[8|] Synd at du ikke ser hvor artig vi har det sammen her,hvor mye vi roser og støtter hverandre. Hvor mye vi prøver å hjelpe hverandre når det er noe vi ikke vet eller er usikker på. Hvor mye vi faktisk er her for hverandre. At noen ikke går sammen eller at noen er heftigere kverulanter enn andre, er noe man må ta med seg. Men hvis du synes det er så forferdelig å være her,så foreslår jeg at du finner noe annet å gjøre på[:)]

Aaaameeeeen....!!

JOda, det er greit. Men har lest så mye de siste dagene hvor svarene er usaklige og ubetenksomme. Jeg tenker og noen ganger at jeg har lyst til å skyte litt fra hofta, men så lar jeg være.......Og jeg er ikke av de overaktive her inne, syns det er greit hvis jeg lurer på noe osv. Og jeg sikter ikke til ALLE innlegg, men jeg syns det er endel skittkasting og av og til direkte personangrep. Nå var jeg vel litt merket av å nettopp ha lest en viss tråd her inne..........

Hadde jeg følt det sånn hadde jeg latt være å være her. Enkelt å greit... Er man så hårsår bør kanskje ikke diskusjonsforum ligge inne på favoritter...

Min oppfatning er at 99.99% av alle her inne er utrolig koselige! Og de fleste klarer fint å skille sak og person. [:)]

Kom deg ut! Rett og slett[:D]

Alle har meninger og alle har lov å klage og lire av seg eder og galle!
Tåler man det ikke så peller man seg ut[:)]

Drister faktisk på meg en [;)]

Jeg er kraaaaaaaaaaizyyyy!

ORIGINAL: Lissyjane

Saklig[8|] Synd at du ikke ser hvor artig vi har det sammen her,hvor mye vi roser og støtter hverandre. Hvor mye vi prøver å hjelpe hverandre når det er noe vi ikke vet eller er usikker på. Hvor mye vi faktisk er her for hverandre. At noen ikke går sammen eller at noen er heftigere kverulanter enn andre, er noe man må ta med seg. Men hvis du synes det er så forferdelig å være her,så foreslår jeg at du finner noe annet å gjøre på[:)]

som jeg selv skulle ha sakt det....[;)]

Back
Topp