eden

Bebbie og Emma

Gift med forumet
vet du hvordan jeg får inn signaturen min??vill så gjærne ha sånn som viser hvor langt jeg er på vei[:)]

eller noen andre som vet hvordan jeg gjør det?jeg finner ikke der det står min signatur der jeg kan legge inn hvor langt jeg er på vei

Ja, det var meg til å forklare igjen da... [8D]
Hvis du går inn på "min profil" øverst til høyre, og scroller deg nedover så kommer du til signatur. Da tar du og limer koden til tickeren/signaturen din der. Husk og trykk "oppdater" etterpå. Håper du får det til nå. [:)]

Etter at du har laget deg en ticker, går du inn på "Min Profil". Det er link til den siden øverst på alle forumsidene. Ca midt på den siden er det en rubrikk for "Signatur". Der limer du inn den riktige ticker-koden (den som begynner med "url" og er beregnet til forumer, det står som regel forklart der du lager tickeren). Husk å trykke "Oppdater" nederst på siden, og deretter "Ok" når du får siden opp igjen.

Lykke til! [;)] Si ifra hvis noe var uklart!

takk jenter[:)]men trur jeg er bare helt dum får det ikke til[:(]jeg har lagd klart alt å kopiert å går inn på min side derreter min profil men der står det ikke noe om signatur[&:]usj dumme meg

Har du prøvd å bare gå inn på "Min profil" mens du er her inne i februarforumet? Vet ikke om det skal ha noe å si, men...

Back
Topp