EDDERKOPPER!

Skjønner ikke at jeg noen gang skal klare å venne meg til edderkopper... :nailbiting:

Noen som har tips på en bra insektspray??

01f69e9a2da9c46e4a41bd62379e736c

Denne stod på trappa mi og ville inn...

Har også en del edderkopper. Hender jeg våkner av at en kryper over ryggen min når jeg sover. Han bor sikkert under senga eller noe :P Er bare at jeg er alt for trøtt til å gidde å vise han en annen plass å bo midt på natta.. Så da får han heller krype litt på meg :P De finnes heldigvis ikke farlige, men jeg forstår at folk er redde. Jeg er derimot LIVREDD for meitemark, og får helt noia hvis en av ungene begynner å pelle de opp og løpe etter meg. De syns det er dritfestlig..!

Har også en del edderkopper. Hender jeg våkner av at en kryper over ryggen min når jeg sover. Han bor sikkert under senga eller noe :P Er bare at jeg er alt for trøtt til å gidde å vise han en annen plass å bo midt på natta.. Så da får han heller krype litt på meg :P De finnes heldigvis ikke farlige, men jeg forstår at folk er redde. Jeg er derimot LIVREDD for meitemark, og får helt noia hvis en av ungene begynner å pelle de opp og løpe etter meg. De syns det er dritfestlig..!
Høres ut som en skrekkfilm :-o

Har ikke sett edderkopp på kjempelenge. Til tross for at vi bor i skogen. Med masse trær og insekter. I et gammelt hus..
Her i hus er det dog jeg som er minst redd edderkopper. De er jo ganske så små og forsvarsløse :S

Har edderkoppfobi. Holdt på å svime av en gang vi skulle overnatte hos mine foreldre. Plutselig hang det 10-15 edderkopper ned fra taket og sånn ca 20 cm over nesa mi. Endte med at gubben måtte ta alle han fikk tak i, mens e påsto at e sku ligg på naborommet :P Men så fikk e panikk for lillegutt som lå i reisesenga på edderkopprommet.
Ikke morsomt når gubben sier " e trur e har tatt bort alle nå, men forresten du har 2 på hodet"

Hater virkelig edderkopper. Mannen må drepe dem for meg. Og hater spesielt en type som er her, de hopper for f... Skikkelig skumle skapninger. Første året vi bodde her så hoppet det en fra høyttaleren og en meter ut på gulvet. Hater de der skikkelig. Takker meg heller til de med lange bein siden de ikke er så kjappe.

Back
Topp