Edderkopper nå!!?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Trodde ikke de fantes om vinteren jeg,men søren meg var det en på gulvet her!
Skyndtet meg på med skoene og trakket på den og nå sitter her og kvepper for den minste lys og klør meg overalt[:'(] Ut og kjøpe stikkkontakt som piper,så det aldri skjer igjen[:D]

Jada, samboern tok en på kjøkkengulvet når vi kom hjem ista.. Det brukte han to timer på å fortelle meg[8D]

Ja er så ekkelt! Også var det en på afv isted som hoppet på linsen til kamera og jeg følte den hoppet på meg,så ble ikke noe bedre da[:'(]

Joda, tydeligvis. Hadde besøk av en feeet, stor, brun en her om dagen... [;)]

jeg fikk fant ei veps tuslende på dopapiret mitt for en mnd siden... [&:]

fatter ikke hvorfor ikke dyrene kan holde seg borte på vinteren!! kulden er ille nok i seg selv (haaater vinter!!!)

ellers er det bare å rope ut, så kommer jeg og dreper dine edderkopper, er heldigvis ikke redd de [:)]

ORIGINAL: LinnSB

Jeg HATER edderkopper [:'(]
Da er vi 2.

ORIGINAL: Mammatiladrian

Skyndtet meg på med skoene og trakket på den og nå sitter her og kvepper for den minste lys og klør meg overalt[:'(] Ut og kjøpe stikkkontakt som piper,så det aldri skjer igjen[:D]

Ikke gjør det. Du merker de selv, blir sånn trykk i hode og du får hodeverk av de. Vertfall så fikk min familie det.[&:]

ORIGINAL: Mesaana

Ikke gjør det. Du merker de selv, blir sånn trykk i hode og du får hodeverk av de. Vertfall så fikk min familie det.[&:]
Åh tuller du! Har hørt at bare dyr kan merke det. Men kanskje det er forskjellig fra hva man kjøper da..

ORIGINAL: **Flash**

Ut og kjøpe stikkkontakt som piper,så det aldri skjer igjen[:D]

???? hæ??
Den lager en lyd som gjør at små kryp og vanlige dyr ikke klarer lyden og forsvinner. Så vist man har katt eller noe kan man ikke ha det..

ORIGINAL: **Flash**

Ut og kjøpe stikkkontakt som piper,så det aldri skjer igjen[:D]

???? hæ??
Den lager en lyd som gjør at små kryp og vanlige dyr ikke klarer lyden og forsvinner. Så vist man har katt eller noe kan man ikke ha det..

da vet jeg det også [:)]

(aldri hørt om før...)

jada, en hel jævla koloni her. Å tror du faen ikke de har fått unger og??? [:@][:@][:@][:@]
Har spraya i hjel to eddekopper i dag med Jif kjøkken spray[:D] [X(]

ORIGINAL: Mesaana

Åh tuller du! Har hørt at bare dyr kan merke det. Men kanskje det er forskjellig fra hva man kjøper da..

Jeg har en sånn i stikkontakten, og legger ikke merke til noe. eneste er at den gir fra seg en klikkelyd,
men det er jeg så vant til.
Heller hodepine en eddiser forresten. Har fobi...[&o]

edderkoppene kommer inn om vinteren for der e d varmt... va en som kraup på meg i senga i forgårs...[:(][:(] da holdt ej på å daue da...[;)][;)]

Hvor får man kjøpt sånne pipeting? Plager de nabokatter?

anyone?

ORIGINAL: Moo

Hvor får man kjøpt sånne pipeting? Plager de nabokatter?
Ikke så lenge de ikke er inne i rommet eller huset..Kan få kjøpt der de selger lamper og slikt..

Du er så søt[;)]

Back
Topp