Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, Eucerin er også super, men den reagerte jeg på en gang i tiden, etter å ha brukt den hjemme, så nå bruker jeg den bare når jeg har glemt egen krem, og får låne av andre. Den fungerer fint nå.Jeg har atopisk eksem selv, og har hatt det hele livet.
Jeg bruker en fet krem fra Eucerin, som funker fint for meg, og sønnen min, som også har eksem.
Det er viktig at du ikke bruker kortison når han ikke trenger det, for ellers blir huden ødelagt og immun mot kortison.
http://www.eksemskolen.no/?page_id=22#kortison
Den kremen du har er forresten reseptfri, så vidt jeg husker, så den er ikke så sterk som div andre. Følg litt med på hva han får eksem av, og prøv å forebygge litt ved å smøre etter håndvask, ikke vaske hendene oftere enn nødvendig, ha hansker/votter på når det er kaldt ute osv. Da trenger han kanskje ikke å bruke kremen like ofte. Syns du likevel at det skjer for ofte, snakk med legen igjenHar en 5 måneder gutt her. Han har eczem. Har vært hos lege og fikk hydrocortison 0,1% og det funker veldig bra. Men, glemte jeg å spørre henne om til når jeg kan bruke dette kremen? Nå han er veldig fin i huden, men noe ganger kommer de tilbake.