ecco sandaler

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Vurderer å kjøpe meg eccosandaler men usikker på str bruker vanligvis 38. prøvde i dag både 38 og 39 men klarte ikke å bestemme meg. 38 kanskje akkurat passe , bittelitt små og 39 bittelitt store. Noen som har erfaring eller har kjøpt seg sandaler fra ecco? har dere evt gått opp eller ned? Vis føttene forandre seg som gravid? Tenkte det var viktig med gode sandaler i sommer månedene.

Du spurte ikke i butikken da? De pleier som regel i vite hvordan skoen oppfører seg :)

Jeg har ingen sandaler fra Ecco, men andre sko (typ joggesko). Her har jeg alltid valgt den minste størrelsen - 38 i stedet for 39, fordi de utvider seg litt.

Jeg takler ikke stramme sko og går opp hvis jeg ligger mellom to størrelser. Beina kan også flate ut litt og hovne opp i graviditet, så greit å ha fottøy som ikke klemmer :)

Denne sommeren går jeg for billig modeller, gjorde det sist også. Føttene forandrer seg gjerne, samt kan man lett bli hoven og må kanskje bytte noen ganger i løpet av en sommer og greit å heller ta slike sandaler til neste år :)

Du kan finne greie sandaler med god demping uten å betale over 1000 kr :)

Kanskje viktigere å ha godt fottøy nå enn ellers nesten, med tanke på hofter og rygg :) Regner med det blir et par ecco sandaler til sommerferien her også.
Jeg måtte ned i 38 i jobbsandalene selv om jeg bruker de med strømper, i fin/fritidssandaler måtte jeg ha 39 selv om de bruker jeg ikke strømper i. Så det er veldig vanskelig å si hva du må ha... Men tenk på om det er sent eller tidlig på dag når du prøver dem, er du hoven i beina e.l.

De beste sandalene jeg noengang har gått I var fra shoeday og kostet 499. Ekte skinn og etpar cm høye. Var som å gå på skyer i butikken så de måtte bare bli med hjem!

Kanskje viktigere å ha godt fottøy nå enn ellers nesten, med tanke på hofter og rygg :) Regner med det blir et par ecco sandaler til sommerferien her også.
Jeg måtte ned i 38 i jobbsandalene selv om jeg bruker de med strømper, i fin/fritidssandaler måtte jeg ha 39 selv om de bruker jeg ikke strømper i. Så det er veldig vanskelig å si hva du må ha... Men tenk på om det er sent eller tidlig på dag når du prøver dem, er du hoven i beina e.l.
Kan kjøpe godt fottøy som demper godt men har ikke like lang levetid som Ecco ;)
Var det jeg mente. Ville ikke anbefalt noen type falske crocs under svangerskapet siden de ikke er bra for kroppen selvom de er billige

Jeg har sandaler fra ecco. Angrer på at jeg ikke valgte den som var litt større. :/ så sandalene bare ligger der i skapet, da jeg utover kvelden hovnet litt opp i beina og da gnagde de. :/

Jeg har sandaler fra ecco, de som kan justeres med borrelås på tre steder. Kjøpte 39 som er bittelitt for lange, men de sitter godt på foten. Er veldig fornøyd med de :)

Jeg sverger til Birkenstock om dagen - kommer sikkert til å bo i de til langt ut i september :P
Ja,jeg digger mine Birkenstock også! Veldig behagelige sko. Har de med en spenne i sort og sølv! Kunne ikke klart meg uten de to parene. Gikk til fotpleie og fikk lagt rosa shellak på neglene så nå føler jeg meg sommerfresh og fin på tottelottene;-)

Jeg har ecco-sandaler på jobb og jeg valgte 38 som jeg pleier å bruke, men angrer litt nå for jeg synes de er litt for store. Veldig gode sko ellers!

Ja,jeg digger mine Birkenstock også! Veldig behagelige sko. Har de med en spenne i sort og sølv! Kunne ikke klart meg uten de to parene. Gikk til fotpleie og fikk lagt rosa shellak på neglene så nå føler jeg meg sommerfresh og fin på tottelottene;-)

Kjøpte meg et par til i helgen ;) slike som har samme spenner som flipflopper. I brunt. Litt vondt mellom tærne med en gang, men nå elsker jeg de :)

Jeg har sandaler fra ecco, de som kan justeres med borrelås på tre steder. Kjøpte 39 som er bittelitt for lange, men de sitter godt på foten. Er veldig fornøyd med de :)

Vurderer å kjøpe de. Hvilken farge har du? Bruker du 38 eller 39 til vanlig? Jeg får ikke helt bestemt meg for str eller farge. Redd 38 blir litt for lite og 39 litt stort.

Litt lyst å prøve birkenstoc også

Vurderer å kjøpe de. Hvilken farge har du? Bruker du 38 eller 39 til vanlig? Jeg får ikke helt bestemt meg for str eller farge. Redd 38 blir litt for lite og 39 litt stort.

Litt lyst å prøve birkenstoc også

Jeg bruker 39 til vanlig, har lange smale føtter. Sandalene er nok litt lange siden jeg har god plass i de, som regel er 39 bare akkurat passe i lengden. Men jeg ville ikke hatt de noe særlig kortere.

Jeg har hatt birkenstock før og vil ikke ha det igjen. Synes det er skikkelig ubehagelig med sko som man bare stikker føttene inn i, det sitter aldri bra på meg.

Jeg bruker 39 til vanlig, har lange smale føtter. Sandalene er nok litt lange siden jeg har god plass i de, som regel er 39 bare akkurat passe i lengden. Men jeg ville ikke hatt de noe særlig kortere.

Jeg har hatt birkenstock før og vil ikke ha det igjen. Synes det er skikkelig ubehagelig med sko som man bare stikker føttene inn i, det sitter aldri bra på meg.

Hvilken farge valgte du?

Back
Topp