EC - Elimination Communication

Håperinderlig..

Glad i forumet
Noen fler foreldre som prøver/har prøvd EC? Dere som ikke har hørt om det før, kan lese hva EC handler om HER

Vi startet med å prøve potta fra ca 6 mnd, men hadde flere ganger tidligere holdt dem over toalettet når de gav utrykk for å bæsje. Har gått kjempefint, og nå har vi ingen problem med å se på dem om det skjer noe [:)]

Så en dokumentar om det en gang og den synes jeg var drøy.. Satt med kopp under rumpa til små babyer som ble ammet og bare vrengte buksa av små barn og lot de tisse hvor de enn var ute osv.. Har ikke prøvd, og tenker ikke å prøve heller

Jeg har ikke prøvd, men min søster har prøvd en light versjon av EC. Det har fungert helt greit for dem.[:)]

ORIGINAL: Bare Kari

Så en dokumentar om det en gang og den synes jeg var drøy.. Satt med kopp under rumpa til små babyer som ble ammet og bare vrengte buksa av små barn og lot de tisse hvor de enn var ute osv.. Har ikke prøvd, og tenker ikke å prøve heller

Har også sett en dokumenter ang EC - fra england tror jeg. Men av alle de jeg vet praktiserer EC - og på forum jeg er hvor det diskuteres, har jeg aldri opplevd å ha hørt/lest om noen som driver så ekstremt med EC som du skriver. Tror det må være helt i den radikale enden av skalaen iallefall [;)]

ORIGINAL: Tamiria

Jeg har ikke prøvd, men min søster har prøvd en light versjon av EC. Det har fungert helt greit for dem.[:)]

Så spennende! Hvordan gjennomførte de den varianten? Vi kjører på med en light variant vi også, føles greiest sånn [:)]

Back
Topp