Ebay

Jeg håper vi lager en ny slik eBay tråd når vi er bikket uke 12 også. :p med mindre denne holdes i live lenge da ;) jeg begynner ikke titte før etter da.

Jeg er litt skeptisk til å kjøpe stash til babyen, men jeg kan godt kjøpe stash til meg selv. Blir litt skeptisk til det materialet det er laget av, og om det er skadelig på noe vis? Kina har jo ikke de samme strenge retningslinjene til helse, miljø og sikkerhet som det vi har.

Jeg er litt skeptisk til å kjøpe stash til babyen, men jeg kan godt kjøpe stash til meg selv. Blir litt skeptisk til det materialet det er laget av, og om det er skadelig på noe vis? Kina har jo ikke de samme strenge retningslinjene til helse, miljø og sikkerhet som det vi har.
Kommer ikke til å kjøpe ting som barnet kommer til å putte i munnen, men kjenner flere som er fornøyd med en del babytøy og tepper :)
Ebay har jo ikke bare selgere fra Asia, du kan sikkert få en del billigere om du kjøper fra deler av Europa også :)
Jeg har blant annet kjøpt en del klær til meg selv fra UK som jeg er veldig fornøyd med og som var billigere enn i Norge :happy:

Ja er også skeptisk til en god del, så har noen regler jeg kjøper ikke ting som barne skal kunne pakke i munnen/ leker, smokker, flasker. Klær kjøper jeg, men skal vaskes godt før jeg tar det på ongen.
Men ebay er jo fra hele verden, kjøper en del fra UK og US også, er jo dyrere enn kina priser, men masse som er billigere enn i Norge :)

Back
Topp