Ebay?

Venter på ny skjerm til telefonen jeg har kjøpt på ebay. Ellers har jeg kjøpt smekker nylig

Handler masse småtteri på ebay egentlig. Slike ting jeg ikke orker å kjøre en hel time for å kjøre og lete etter på kjøpesenter. For eksempel solbriller, sovemasker, tegneutstyr, noen kremer, armbånd, mobiltilbehør osv.
Aldri handlet noe stort og dyrt på ebay da, pleier som oftest å bli godt under femtilappen pr ordre.

I det siste har det gått i tøybleier, innlegg, stelleunderlag og ammeinnlegg.

Og Arsenal-body til knøttet.

Koreansk kosmetikk, stæsj til jenterommet, tøybleier, småting til hjemmet (baderomsoppbevaring, putetrekk, duker), julepynt, julegaver, bodyforlenger, vogntilbehør, bøker, kalendergaver er noe av det det går i.
Sånn generelt så kan jeg handle hva som helst på ebay, så lenge det (med unntak) ikke er ting som skal spises/lages mat i, eller rett på huden til ungene. :)

Handlet barneprodukter

Koreansk kosmetikk, stæsj til jenterommet, tøybleier, småting til hjemmet (baderomsoppbevaring, putetrekk, duker), julepynt, julegaver, bodyforlenger, vogntilbehør, bøker, kalendergaver er noe av det det går i.
Sånn generelt så kan jeg handle hva som helst på ebay, så lenge det (med unntak) ikke er ting som skal spises/lages mat i, eller rett på huden til ungene. :)
Bodyforlenger??? Har aldri hørt om før!! Stilig!!

Siste jeg bestilte var vakuumpose. Spent på om kvaliteten er god så har kun bestilt 1 stk foreløpig.

Handler litt småting, spesielt nå som det er baby på vei ;)
Så det siste jeg kjøpte var 3 luer, votter og 50 gjenbrukbare ammeinnlegg.
Mannen har ofte handlet diverse spill til Playstation 2 og Nintendo 64, nostalgi-spill ;)
Ellers kjøpte vi en pakke med diverse japanske godteri en gang, bare for morro skyld :)

Back
Topp