EBay

Har handlet inn nesten alt jeg trenger av hårpynt og dekorasjoner til bryllupet om ca 2,5mnd på ebay:)

For tiden åpenbart hårstrikk etc til mellomste....

Sko, klær, reservedeler til mobil, deksler, refleks, KK, bildeler, ting til kjøkkenet og fake blomster.

Jeg har aldri turt å handle noe derfra :p litt redd jeg skal ende opp med å bli lurt :eek:

Klær, interiør, leker og teppe :) Helt problemfritt og enkelt :)

Jeg har aldri turt å handle noe derfra :p litt redd jeg skal ende opp med å bli lurt :eek:
Det er måte på hvor lurt jeg klarer å føle meg over evt litt dårlig kvalitet på 100 hårstrikk til 20 kr liksom. Mer sånn som forventet, og siden min femåring forbruker strikk (blir borte i bhg for det meste) er det helt greit

Har akkurat gått fra 0 øredobber til sikkert 20 par pluss øredobbstativ :p Veldig greit det.

Ellers har det vært mye hårpynt, badedrakter, sko, turndrakter, mobildeksel, sminke, falske roser/tulipaner, vesker, lommebøker og ymse interiørting. Det meste er veldig grei kvalitet. Noe ikke :p Men en tier liksom :p

Utstyr til rytmisk gymnastikk (vimpel/bånd) til datteren.
Hårpynt
Diverse småtteri som jeg kommer over (deksler til telefon/iPad osv)
Kjøpte en bukse/tights til junior da han var 3 mnd.. Den har merkelig nok "vokst" med ham. Han er 2 år og den passer enda... :p I september har han hatt og brukt den i 2 år:o Kostet 15 kr inkludert frakt, så den er vi overrasket/imponert over.

• Liker
Reactions: EJ
har handlet litt klær, lommebøker og annet småtteri der tidligere med ymse hell (innså att asia str er noe helt annet enn det vi er vandt med her :p )

nå har jeg kjøpt noen babysko og sandaler til mini, så er spent på hvordan de er :)

Klær
Sko
Mobildeksel
Skjermbeskytter til mobil
Hårpynt til frøkna
Sikklesmekker

Mannen har kjøpt litt småting til bilen der.

Kjøper stort sett det meste som skal i adventskalenderen der. Alt fra skrivesaker, små legofigurer, lommelykter, små spill, pyjamas, sokker, t-skjorter, truser osv

Til meg sjølv har eg kjøpt litt kosmetikk, kle, smykker, hårting osv

Duppedibgser man ikke finner her hjemme :p

Alt mulig småting som jeg kommer på at jeg trenger og ikke trenger. :p Litt klær til mini, ting til dåp og bursdag har jeg kjøpt der. Tilbehør til telefon og data har jeg kjøpt litt av.

Det er måte på hvor lurt jeg klarer å føle meg over evt litt dårlig kvalitet på 100 hårstrikk til 20 kr liksom. Mer sånn som forventet, og siden min femåring forbruker strikk (blir borte i bhg for det meste) er det helt greit
Hehe ja jeg mener litt mer i forhold til betaling og sånt, at det ikke er sikkert. Jeg er litt uopplyst, har mange ganger hatt lyst til å bestille derfra, men så blir jeg usikker :p

Hehe ja jeg mener litt mer i forhold til betaling og sånt, at det ikke er sikkert. Jeg er litt uopplyst, har mange ganger hatt lyst til å bestille derfra, men så blir jeg usikker :p
PayPal. Trygt.

Back
Topp