Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er måte på hvor lurt jeg klarer å føle meg over evt litt dårlig kvalitet på 100 hårstrikk til 20 kr liksom. Mer sånn som forventet, og siden min femåring forbruker strikk (blir borte i bhg for det meste) er det helt greitJeg har aldri turt å handle noe derfralitt redd jeg skal ende opp med å bli lurt
![]()
Hehe ja jeg mener litt mer i forhold til betaling og sånt, at det ikke er sikkert. Jeg er litt uopplyst, har mange ganger hatt lyst til å bestille derfra, men så blir jeg usikkerDet er måte på hvor lurt jeg klarer å føle meg over evt litt dårlig kvalitet på 100 hårstrikk til 20 kr liksom. Mer sånn som forventet, og siden min femåring forbruker strikk (blir borte i bhg for det meste) er det helt greit
PayPal. Trygt.Hehe ja jeg mener litt mer i forhold til betaling og sånt, at det ikke er sikkert. Jeg er litt uopplyst, har mange ganger hatt lyst til å bestille derfra, men så blir jeg usikker![]()