Ebay

kariness

Elsker forumet
Syns vi trenger en ny ebay tråd i denne heten av skravlekrigen!

Mitt første spørsmål er, trenger man sånne her og er det billig?
Det er poser til brystmelk som kan oppbevares i fryser eller kjøleskap..

ImageUploadedByBV Forum1362339555.255898.jpg

Hmm funker det ikke å ha det i flasker? Har aldri hørt om sånne poser engang hehe, er helt grønn jeg

Jeg kjøpte på apoteket, men tror de var ganske dyre. Samlet opp. Hadde 20 poser i frysen just in case :)

Brukte sånne avent bokser. Men tinte vel bare melk ett par ganger, finner fortsatt sånne bokser med melk i fryseren :p amma bare jeg, hun ville ikke ha flaske.

Syntes det hadde vært kjempe greit vist folk la ut bilde eller link til ebay kuppene sine :) så kan vi som ikke er så ebay kyndige også finne fram hehe :)

Ja jeg skal klistre litt jeg og!

Det som er praktisk med sånne poser er jo at de tar mindre plass enn flasker og man slipper og bruke "opp" flasker kun på oppbevaring!

Tenkte det kunne være greit med litt flaske-mating om pappa skal mate eller sånn?

Brukte sånne avent bokser. Men tinte vel bare melk ett par ganger, finner fortsatt sånne bokser med melk i fryseren :p amma bare jeg, hun ville ikke ha flaske.
Jeg og,og kommer til å bruke det denne gangen og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

http://www.ebay.com/itm/Jake-Neverl...S_Baby_Toddler_Shoes&var=&hash=item2c6c9dd5cd

$(KGrHqV,!k8FC3ZZTTG0BQyUktGWG!~~60_35.JPG
kjøpt disse til storebror , har ikkje fått de enda.. han skal få de av lillebror på sjukhuset:) så tenkte vi (les eg) å kjøpe jake sjørøver skipet:) han elsker jake og kaptein krok :D

Hmm hva er det du ikke skjønner? :) :) :)

hvordan de virker :P må høres helt fantastisk blond og idiotisk ut nå - fyller man rett og slett bare vann i de små posene og legger dem i frysen? har aldri funnet ett sted å putte vannet.. posene er jo helt tett? :P

Hehe så søtt :) det er en åpning i den ene enden som du fyller vann i. Så fyller alle de små lommene seg opp selv :) noen poser på du knytte etterpå i tuppen og andre lukker seg automatisk når den er full :) :)

Hehe så søtt :) det er en åpning i den ene enden som du fyller vann i. Så fyller alle de små lommene seg opp selv :) noen poser på du knytte etterpå i tuppen og andre lukker seg automatisk når den er full :) :)
Hehehe nå skal jeg utforske ^^

Oj det var mye gøy du hadde funnet. De olebrumm klistremerkene, er det til veggen? Har ei venninne som skal ha alt i Ole Brumm så :) hadde vært en grei liten gave da

Oj det var mye gøy du hadde funnet. De olebrumm klistremerkene, er det til veggen? Har ei venninne som skal ha alt i Ole Brumm så :) hadde vært en grei liten gave da
ja er slike papir 3D merker.. Er utrolig mange forsjellige å velge mellom...

Back
Topp