Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og,og kommer til å bruke det denne gangen ogBrukte sånne avent bokser. Men tinte vel bare melk ett par ganger, finner fortsatt sånne bokser med melk i fryserenamma bare jeg, hun ville ikke ha flaske.
Jeg brukte bare helt vanlig isbitposer jeg![]()
Hmm hva er det du ikke skjønner?Jeg har aldri forstått hvordan slike poser fungerer?!
Hmm hva er det du ikke skjønner?![]()
![]()
![]()
De likte jeg.... Men syntes det er så vanskelig med skostørrelser jeg.... Hvilken størrelse kjøpte du og hvilken er det til vanlig???http://www.ebay.com/itm/Jake-Neverl...S_Baby_Toddler_Shoes&var=&hash=item2c6c9dd5cd
kjøpt disse til storebror , har ikkje fått de enda.. han skal få de av lillebror på sjukhuset![]()
så tenkte vi (les eg) å kjøpe jake sjørøver skipet
han elsker jake og kaptein krok
![]()
Hehehe nå skal jeg utforske ^^Hehe så søttdet er en åpning i den ene enden som du fyller vann i. Så fyller alle de små lommene seg opp selv
noen poser på du knytte etterpå i tuppen og andre lukker seg automatisk når den er full
![]()
![]()
ja er slike papir 3D merker.. Er utrolig mange forsjellige å velge mellom...Oj det var mye gøy du hadde funnet. De olebrumm klistremerkene, er det til veggen? Har ei venninne som skal ha alt i Ole Brumm såhadde vært en grei liten gave da