Ebay

Jøss! har aldri kjøpt noe på ebay, men ser jo nå at jeg MÅ! :)

Nettopp! Og hvis du kjøper med paypal og gjennom amerikanske eller engelske siden (ikke .no) så er du dekket av ebay buyer protection program og får pengene tilbake eller hjelp til å løse saken om det du får er ødelagt eller ikke som beskrevet eller om det aldri kommer :) (gjelder ofte selgere fra kina mest det da... og litt jalla ting!)

Da har mannen hatt et grunnkurs i ebay handling med meg, så nå ha jeg handlet litt mer :D ammeinnlegg, kroker i vogna, smekker ++

Har kjøpt dette nå:

Lue med blomst http://www.ebay.com/itm/37067319879...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
3706731987924040006_1.jpg

Babysko til neste vinter http://www.ebay.com/itm/35063849705...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
3506384970504040_1.jpg

Uglelue http://www.ebay.com/itm/28103745642...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
2810374564214040001_1.jpg

Ammebh http://www.ebay.com/itm/30085684058...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
3008568405884040001_1.jpg

Tidligere har jeg kjøpt Aventstartpakke med flasker og doppler til lytte på babyen :)

Startpakken har jeg også kjøpt :) I dag har jeg også handlet sånn bilseteoppbevaring til å henge bak forsetet og speil til å se babyen når vi kjører! Blitt hekta på ebay jeg nå, hehe!

Startpakken har jeg også kjøpt :) I dag har jeg også handlet sånn bilseteoppbevaring til å henge bak forsetet og speil til å se babyen når vi kjører! Blitt hekta på ebay jeg nå, hehe!
Link til speil?

Jeg har sett på sånne "footmuffs" til å ha i bildetet! Finnes mange fine og billige :D

jeg har alltid vært på ebay.no, ikke rart jeg synes utvalget har vært dårlig. Gikk inn på ebay.com.....huff, dette vil brenne i lommeboka :P Til og med ting jeg har tenkt på,men aldri sett noe sted har dem :o :D

jeg har alltid vært på ebay.no, ikke rart jeg synes utvalget har vært dårlig. Gikk inn på ebay.com.....huff, dette vil brenne i lommeboka :P Til og med ting jeg har tenkt på,men aldri sett noe sted har dem :o :D
Haha! Så bra (og kanskje uøkonomisk) at du fant det ut da!
Hvis du surfer på iPad så har man i tillegg en knapp som heter "refine"-"location"-"ships to"-"Norway". Så difor luka ut alt som bare sender andre steder i verden! Mye som bare går til USA! :)

Haha! Så bra (og kanskje uøkonomisk) at du fant det ut da!
Hvis du surfer på iPad så har man i tillegg en knapp som heter "refine"-"location"-"ships to"-"Norway". Så difor luka ut alt som bare sender andre steder i verden! Mye som bare går til USA! :)

sånn egentlig er det litt økonomisk å, for det var mye der jeg skulle ha uansett, men som var mye billigere der. eks. stelleveske, den jeg skal kjøpe koster rundt 70 kr. og er stor nok til å pakke til to barn. Her hjemme er stellebagene små og dyre:P også fant jeg ut at en gulpeklut koster ca. 5 kr. og på princess koster det 79. for 3. Men alt uten om slik blir det værre med:P da kan det fort bli litt uøkonomisk igjen. Får prøve å holde meg i skinnet, hehe

sånn egentlig er det litt økonomisk å, for det var mye der jeg skulle ha uansett, men som var mye billigere der. eks. stelleveske, den jeg skal kjøpe koster rundt 70 kr. og er stor nok til å pakke til to barn. Her hjemme er stellebagene små og dyre:P også fant jeg ut at en gulpeklut koster ca. 5 kr. og på princess koster det 79. for 3. Men alt uten om slik blir det værre med:P da kan det fort bli litt uøkonomisk igjen. Får prøve å holde meg i skinnet, hehe

Det beste er vel å ha en liste man holder seg til, sånn at man kjøper de tingene man faktisk trenger.

Men så kommer det jo alltid opp noen supre "dette kan du kanskje like"-tips og så er det jo. Kanskje ganske smart :p

Har kjøpt doppler, en pakke som det var tre "rumpers" usikker på hva de kalles på norsk, body med shortse bein? : og den ene av de var sparkebukse da :p
en sånn rumper som det står i love papa på.
Ellers så har jeg kjøpt til de andre barna også. :)

Det beste er vel å ha en liste man holder seg til, sånn at man kjøper de tingene man faktisk trenger.

Men så kommer det jo alltid opp noen supre "dette kan du kanskje like"-tips og så er det jo. Kanskje ganske smart :p

ja, har satt opp et nøye budsjett på hva vi skal bruke av penger og hva vi skal kjøpe. Men så viser det jo seg at f.eks svigermor spånser oss med babyseng og madrass, så da blir det sånn ''siden vi ikke bruker penger på det, så kan jeg jo bruker penger på det'' evig ond sirkel det her ... :P

ja, har satt opp et nøye budsjett på hva vi skal bruke av penger og hva vi skal kjøpe. Men så viser det jo seg at f.eks svigermor spånser oss med babyseng og madrass, så da blir det sånn ''siden vi ikke bruker penger på det, så kan jeg jo bruker penger på det'' evig ond sirkel det her ... :P

Jeg kjenner den igjen ^^

Back
Topp