Ebay

Martes

Elsker forumet
Noen som handler julegaver på Ebay eller andre nettsider? Hva handler dere?
Jeg har endelig fått opprettet meg en paypal konto, og nå er bento stæsj til matpakke til Amelia handlet inn [:D]

Jeg trenger flere tips!![8D]

Lurer eg og so hjelper deg å holde oppe eg :)
Har du registrert deg på Ebay og??

eg har lurt på om eg skulle bestille wall stickers der inne i julegave til min søster og meg selv[8D][:)] 

kake utstyr er jo topp, om noen driver med slikt.

ORIGINAL: singsang

Lurer eg og so hjelper deg å holde oppe eg :)
Har du registrert deg på Ebay og??

Ja har registrert meg også. Nå er handsfree til samboer kjøpt inn, da han mistet sin. Ny i norge kostet mye mer enn de 30 kr jeg fant de for på ebay [:D]

har kjøpt alle julegavene på ebay jeg..
:)
mange får amerikansk godteri som er putta i sånne kurver med rød vellofan rundt.
til unger i slekta har jeg kjøpt: hello kitty pysjer, hello kitty kalkulatorer, bakugan klokke, kungfu panda t skjorte,
molo genser, hello kitty klistermerker, michael jackson skjorte, lipglosser, lv boxere osv hehe
alt til en veldig fin pris må jeg si. elsker ebay;)

dytter, for er nysgjerrig [;)]

Handler dere på ebay.com eller ebay.co.uk da? Kunne veldig gjerne tenke meg å kaste meg på ebay bølgen selv :) Og man må kanskje holde seg til små gjenstander? Ikke kjøpe trehjulsskykkel liksom?

ORIGINAL: maryjoleen

har kjøpt alle julegavene på ebay jeg..
:)
mange får amerikansk godteri som er putta i sånne kurver med rød vellofan rundt.
til unger i slekta har jeg kjøpt: hello kitty pysjer, hello kitty kalkulatorer, bakugan klokke, kungfu panda t skjorte,
molo genser, hello kitty klistermerker, michael jackson skjorte, lipglosser, lv boxere osv hehe
alt til en veldig fin pris må jeg si. elsker ebay;)

elsker ebay jeg også![:D] men hva søker du nr du skal ha godteri da, får bare opp drops og slikt jeg

No har eg og registrert meg JIPPI skal begynne å handla. Men kva skal eg prøve å handla første gong ??[8|]
UFF har so lite peiling eg[X(]

ORIGINAL: singsang

No har eg og registrert meg JIPPI skal begynne å handla. Men kva skal eg prøve å handla første gong ??[8|]
UFF har so lite peiling eg[X(]

Legg ut hva du har kjøpt da [:D]

[:D]

Scrappestasj! Og MYE av det! [8D][:D]
Kakeutstyr fra Wilton har jeg kjøpt en del av, og også mye annet. Sminke, klær, leker, alt mulig.
Så lenge man passer på at selgeren sender Worldwide, og man husker å sjekke portoen før man bestiller, så er det ikke noe problem.
Om man oppretter konto på en den engelske eller den amerikanske, er egentlig et fett, for man kan bruke den uansett. Og på den franske og tyske også. [;)]

Jeg har handla noen vesker, sko til minsten (med ull for), ds spill, wii spill og tilbehør, klokker, klær, mp3 spillere osv osv.

I går bestilte jeg inn armbånd og perler, sånn at guttene kan lage armbånd til noen til jul.

Back
Topp