*Ebay we looove

"Lønneberget"

Elsker forumet
har tittet litt på ebay og det kan virkelig lønne seg!!!!

Se bare her ... disse koster .. skal ikke si helt sikkert men 300 kr tror jeg ikke er veldig feil ???

På ebay kan du få tak i til UNDER 40 KR!!!!
http://viewitem.eim.ebay.no/Giggle_Toes_Soft_Sole_Leather_Baby_Crib_Shoes_USA/220560179537/item

jeg skal i vertfall gå inn å titte på ebay før jeg skal kjøpe ting herretter = )
Venter faktisk på I.D foundation som skal være på vei = )

bare ett lite tips =)

oi, dæven! Jeg kjøpte mine for 150 kr på name it. Skal ta å bestille meg noen[:)]

Takk for tips! [:D]

wooow :D hurra... men hvordan er det å bestille der fra??

aldri gjort det skjønner du [:)]

ORIGINAL: mammabenti

Ikke jeg heller...virker så skummelt liksom.. moms... skatter og avgifter... kreditkort...kurser... bla..bla.. skummelt!

ORIGINAL: Kraaka

Ikke jeg heller...virker så skummelt liksom.. moms... skatter og avgifter... kreditkort...kurser... bla..bla.. skummelt!

Har handla på nettet før.. også bra utlandet... Men føler meg mer trygg der jeg :)

Er vel ikke skummelt det vel. Er jo helt vanlig i dag og handle på nettet. Jeg har sikkert handlet hundrevis av ganger på Ebay og andre steder tilsammen.

Kjempe enkelt å handle på ebay, og enkelt og sikkert ved betaling. Jeg har kjøpt en del kakeformer der, og har spart over 200 kr på hver form etter moms og porto. 

Synes det er tryggere å handle på nett enn å handle i butikk jeg. Og man kan spare mye!

We love E-bay!

ORIGINAL: Baby R

Synes det er tryggere å handle på nett enn å handle i butikk jeg. Og man kan spare mye!

We love E-bay!

Ja det syns jeg å, men må jeg opprette konto å slik på ebay? :D

We love E-bay!

Ja, du må registrere deg.

We love E-bay!

Ja, du må registrere deg.

ååå damer, va er det dere lærer meg nåååå da:D jeg kommer til å bli ebay missbruker :O:O

du kan jo spare masse penger da!! =)

også må du opprette konto på paypal ( disse betaler til den som selger , det gjør det helt sikkert) - men det ser du =)

dere som har bestilt fra nettet.... det jeg har bestilt kommer fra usa... hvor lang tid tar det før det kommer ?

Er det ikke bare auctioner på e-bay? kan jo ta en hel evighet å vente til tiden evt går ud , for den forlenges vel hver gang det kommer ett nytt bud[8|]

ORIGINAL: Drømmeren

Er det ikke bare auctioner på e-bay? kan jo ta en hel evighet å vente til tiden evt går ud , for den forlenges vel hver gang det kommer ett nytt bud[8|]

Ikke auksjon nei, kjøper med en gang [:)]

Ok? så da kan jeg trykke på knappen med iphonen og kjøpe den til 29kr?? syns det virker for godt til å være sant altså[:-][8|][8D]

Edit: så nå at det bare var coveret som kosta det[8D]
Men er det slik det fungerer altså?
At istede for å by så kan vi kjøpe nå til en billig penge?
Hva er vitsen med auction da? og hva tjener di på? lol[8D]

Noen er jo auksjoner, men velger du kjøp nå, så får du kjøpt til fast pris.
Men det er ikke alt som går via auksjoner da, har handlet maaange ganger, og jeg velger bare Kjøp nå, aldri vært med på noen auksjon [;)]

Finner ikke noe fint der jeg[:-]
Men så kan jeg jo ikke med den siden da[8D]

Back
Topp