Ebay tråden

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Det er jo så mye fint (og billig) å finne på ebay til de søte små så tenkte vi kunne ha en egen tråd der vi kan legge ut linker og erfaringer om ting vi finner der :)

Bare jeg som er hekta på ebay altså? :p

*Sniker fra april* Jeg er også superhekta på Ebay :p Er veldig fornøyd med mesteparten jeg handler der også :) Så langt har jeg sett på disse:

Gravidtruser
Baby jumpsuit
Baby body

Også bestilte jeg nylig urinprøveglass! Nå prøver jeg å holde meg litt i skinnet til jeg får lønn :rolleyes:

Jeg er hekta, men ikke turt å kikke på barneutstyr ennå. Kun på ei slik tom uro som jeg skal lage noe av selv

Åj, graviditetstruser.. Hvordan syns du de er? Fornøyd?
Sniker fra november:p jeg har de gravidtrusene og de er kjempe behagelige!! Strammer ingen plass, gode og myke. Anbefales:)

Jeg har tenkt å kjøpe denne etterhvert. Til oppbevaring av mma pulver på tur.
http://www.ebay.com/itm/3-Layers-Ba...e-/221971672494?&_trksid=p2056016.m2516.l5255

s-l1600.jpg

Jeg liker ebay, men bestiller ikke alt mulig bare fordi det er billig :P

Til baby/barn har jeg ikke kjøpt så mye til enda. Men har kjøpt et par sko og joggedresser som jeg har gitt bort i gave :)

Fikk den toppen min i første innlegget i dag og er kjempefornøyd :D

Ebay, og Iherb er også superbra! Jeg kjøper poser til bleiebøtta på Ebay, en del billigere enn å kjøpe hjemme :) Har kjøpt skjeer, sånn nett til å ha frukt i og litt babymat på iherb (har ei på 1 år, ække sånn at jeg er helt villt tidlig ute ;) )

Jeg er stor Ebay tilhenger og venter pakker ca hver måned. Nå venter jeg på to par sko, da har jeg alt fått to par der allerede..
Har funnet masse jeg vil ha til baby, laget egen collection over tingene, så nå venter jeg bare på at tiden skal gå litt så jeg får bestilt det :P

Back
Topp