Ebay tips.

Noen som vet hvilken kvalitet det er på disse? Altså, skjønner det ikke kan være allverdens til denne prisen- men er det noe bomull og sånt, eller kun syntetiske stoffer? [emoji846]

Eg har handlet en del ting til barnerommet på Wish!! :smiley-bounce012 Er kjempe fornøyd med alt eg har fått til nå.
Til og med bestilt stelleveske på wish! Kjempe spent på hvordan den er :nailbiting: Bestilt denne i sort.

Vis vedlegget 230107

Kan du gi oss link/bilder av det du har kjøpt?

Den stellevesken var jo kjempe fin :D Si ifra når du har fått den, om du er fornøyd ;)

Eg har handlet en del ting til barnerommet på Wish!! :smiley-bounce012 Er kjempe fornøyd med alt eg har fått til nå.
Til og med bestilt stelleveske på wish! Kjempe spent på hvordan den er :nailbiting: Bestilt denne i sort.

Vis vedlegget 230107

Oi den stelleveska var jo kjempefin[emoji7] Spent på å høre hvordan den er[emoji3]

Gikk litt amok på Wish i går[emoji7][emoji85][emoji7]
5f27dfd28a65e5a556c9bd61dcb0b7e0.png

7c823597d46392fdaa4a1d86ca558cd6.png

518b609523e2f6143ac06633252be6f8.png
Såå fint! Har bestilt en del derfra jeg også ;)

Woooho!! Nettopp kommet hjem, og hentet pakker som var kommet i posten :love7
Og gjett hva!!!!?? Eg har fått stelleveska :smiley-bounce015

MASSE plass i den, fin å se på og mange lommer. 3 egne lommer inni veska til flasker, 2 lommer med varme "holder" ( Kommer ikke på hva det heter men sånn folie som holder varmen)

Når jeg har satt meg skikkelig ned skal jeg få lagt ut linker til dere
:D;)

Vil legge ut bilder av den men bildene er for store så jeg får ikke lastet de opp her.

Viktig å huske at det ikke er ekte varer på wish.com, det er som regel fake. Du får det du betaler for og vet ingenting om hvordan det er laget eller av hvem og under hvilke forhold. Det er jo en grunn til at det er så billig.

Viktig å huske at det ikke er ekte varer på wish.com, det er som regel fake. Du får det du betaler for og vet ingenting om hvordan det er laget eller av hvem og under hvilke forhold. Det er jo en grunn til at det er så billig.
Er vell akkurat de samme varene som ebay?

Helt riktig. Derfor er det viktig å kjenner etter på stoff og vaske det godt. Det samme gjelder jo eBay. Man må være obs. Jeg handler ikke klær på noen av delene. Bare ting og "pynt"

Back
Topp