Ebay tips

Kjøpte denne fra wish. Akkurat som på bilde, ingen lukt og virker som bra kvalitet:) kom ganske kjapt også!

132dca329b9a08e95e0876ad04a7f7dc.jpg
Kan puta flyttes på? Ammer jo ikke bare på den puppen hehe
 
Kan puta flyttes på? Ammer jo ikke bare på den puppen hehe

Ja den kan flyttes:) sitter på rundt med borrelås i båndet.

Den føltes litt smal rundt magen men nå har jeg en del mer mage nå enn jeg vil komme til å ha når baby har kommet ut da:p
 
Vært lite aktivitet her.
Noen som har kjøpt noe på eBay eller lignende de vil anbefale? :)
 
Har ikke kjøpt enda, men tenker å kjøpe noe sånt som dette.
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2017-03-12 kl. 21.02.12.png
    Skjermbilde 2017-03-12 kl. 21.02.12.png
    444,3 KB · Visninger: 79
Hvordan virker kvaliteten wish sine ting? Klærne f.eks?[emoji3] vurderer å kjøpe derfra men usikker.. [emoji4] hva har du kjøpt derfra? [emoji3]
Jeg er mer fornøyd med det jeg bestiller fra wish enn ebay faktisk. Og syns det er lettere å få tilbake pengene om noe skulle være galt.. Har kjøpt masse [emoji85] kluter, kosekanin, klær, og leker. Masse fint[emoji7]
 
Jeg er mer fornøyd med det jeg bestiller fra wish enn ebay faktisk. Og syns det er lettere å få tilbake pengene om noe skulle være galt.. Har kjøpt masse [emoji85] kluter, kosekanin, klær, og leker. Masse fint[emoji7]
Okay [emoji4] aldri vært så glad i nett handel, men wish har så mye fint[emoji7] så får vel prøve meg litt etterhvert [emoji4]
 
Ja. Og litt skummelt for hender halve lønna går med haha neida er ikke så gærent[emoji12] [emoji3]
Haha[emoji23] kan nok fort gå med litt tenker jeg ja[emoji23] har ikke den største kjøpe trangen faktisk, men er noen veldig søte ting på wish[emoji7] åssen syns du str virker? [emoji3]
 
Back
Topp