Kan puta flyttes på? Ammer jo ikke bare på den puppen heheKjøpte denne fra wish. Akkurat som på bilde, ingen lukt og virker som bra kvalitet kom ganske kjapt også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan puta flyttes på? Ammer jo ikke bare på den puppen heheKjøpte denne fra wish. Akkurat som på bilde, ingen lukt og virker som bra kvalitet kom ganske kjapt også!
Kan puta flyttes på? Ammer jo ikke bare på den puppen hehe
Hvordan virker kvaliteten wish sine ting? Klærne f.eks?[emoji3] vurderer å kjøpe derfra men usikker.. [emoji4] hva har du kjøpt derfra? [emoji3]Jeg har kjøpt mye på wish om det telles?[emoji2]
Jeg er mer fornøyd med det jeg bestiller fra wish enn ebay faktisk. Og syns det er lettere å få tilbake pengene om noe skulle være galt.. Har kjøpt masse [emoji85] kluter, kosekanin, klær, og leker. Masse fint[emoji7]Hvordan virker kvaliteten wish sine ting? Klærne f.eks?[emoji3] vurderer å kjøpe derfra men usikker.. [emoji4] hva har du kjøpt derfra? [emoji3]
Okay [emoji4] aldri vært så glad i nett handel, men wish har så mye fint[emoji7] så får vel prøve meg litt etterhvert [emoji4]Jeg er mer fornøyd med det jeg bestiller fra wish enn ebay faktisk. Og syns det er lettere å få tilbake pengene om noe skulle være galt.. Har kjøpt masse [emoji85] kluter, kosekanin, klær, og leker. Masse fint[emoji7]
Det beste med det er at det kan handles på faktura gjennom klarna. Veldig trygt[emoji3] trenger ikke registrere kortet ditt[emoji2]Okay [emoji4] aldri vært så glad i nett handel, men wish har så mye fint[emoji7] så får vel prøve meg litt etterhvert [emoji4]
Det er helt klart en fordel [emoji16][emoji16][emoji106]Det beste med det er at det kan handles på faktura gjennom klarna. Veldig trygt[emoji3] trenger ikke registrere kortet ditt[emoji2]
Ja. Og litt skummelt for hender halve lønna går med haha neida er ikke så gærent[emoji12] [emoji3]Det er helt klart en fordel [emoji16][emoji16][emoji106]
Haha[emoji23] kan nok fort gå med litt tenker jeg ja[emoji23] har ikke den største kjøpe trangen faktisk, men er noen veldig søte ting på wish[emoji7] åssen syns du str virker? [emoji3]Ja. Og litt skummelt for hender halve lønna går med haha neida er ikke så gærent[emoji12] [emoji3]
Størrelsen på babyklærne er store. Mye av det som er newborn er kanskje str 70 eller noe...Haha[emoji23] kan nok fort gå med litt tenker jeg ja[emoji23] har ikke den største kjøpe trangen faktisk, men er noen veldig søte ting på wish[emoji7] åssen syns du str virker? [emoji3]
Okay[emoji106] greit å vite [emoji4]Størrelsen på babyklærne er store. Mye av det som er newborn er kanskje str 70 eller noe...
Har du fått noe av dette?
Ja har fått alt. Jeg er kjempe fornøyd[emoji3]Har du fått noe av dette?
Supert! Da skal jeg bestilleJa har fått alt. Jeg er kjempe fornøyd[emoji3]
Så bra[emoji2] [emoji2]Supert! Da skal jeg bestille