Ebay tips

Frokostkaffe

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Ebay tips!
Noen som har kommet over noen kjekke ting fra ebay til nyfødt baby eller nybakt/gravid mor? Jeg fant disse og fikk dem i går. Ca 70 kroner. Vanntette bambusinnlegg.
a6425a414c15c8b3fa92e6f0b85d0df6.jpg

Fikk tips om å kjøpe sånn ting til styret på vognen- til å oppbevare nøkler- flaske- tlf osv i. Kostet 70,- de jeg fant :-)

Ebay tips!
Noen som har kommet over noen kjekke ting fra ebay til nyfødt baby eller nybakt/gravid mor? Jeg fant disse og fikk dem i går. Ca 70 kroner. Vanntette bambusinnlegg.

Er det dette som er ammeinnlegg? De var hvertfall fine!

ImageUploadedByBV Forum1485865976.598766.jpgImageUploadedByBV Forum1485866000.243940.jpg

Har ikke bestilt noe til babyen enda men bestilte mye smikker til storebror i løpet av det første året :)

Sorry. Klarer ikke kopiere link fra mobilen. Men søk på 12x Bamboo Waterproof Leakproof Anti-spill Washable Nursing Breastfeeding Pads

Ebay tips!

Hvor varmt kan de vaskes på skal tro? Jeg hadde noen helt like forrige ammeperiode (men norskproduserte) og de skulle ikke vaskes så varmt som jeg følte for å gjøre :P Endte med at jeg brukte store mengder engangs fra medela i stedet. De absorberer forsåvidt bedre enn vaskbare men jeg kunne evt variert litt.

Kommer til å kjøpe wall sticker på eBay for å friske opp rommet mini skal få, men tror ikke det blir helt enda. Babyen kommer til å sove på vårt rom i starten, og kommer ikke til å klistre opp wall stickers før den flytter inn på eget rom.

Rommet blir nå brukt som gjesterom

Hvor varmt kan de vaskes på skal tro? Jeg hadde noen helt like forrige ammeperiode (men norskproduserte) og de skulle ikke vaskes så varmt som jeg følte for å gjøre [emoji14] Endte med at jeg brukte store mengder engangs fra medela i stedet. De absorberer forsåvidt bedre enn vaskbare men jeg kunne evt variert litt.
Leste 60 grader. Jordmorbutikken selger de samme og de ville bare absorbere mer dess mer man vasket dem stod det.

Kjøpte denne fra wish. Akkurat som på bilde, ingen lukt og virker som bra kvalitet:) kom ganske kjapt også!

132dca329b9a08e95e0876ad04a7f7dc.jpg

Var en liten rift i den hodeputen som så ut som noen hadde vært uheldig å snitte over med kniven ved utpakking, men for 154kr klarer jeg å sy sammen den[emoji4]

58c8d5b5b4033dff59dcca287dc0b41f.jpg

Jeg skjønner ikke hvordan man linker fra wish, men kan prøve å søke på noe av det som står der. Selger er suntekstore

Back
Topp