Ebay-tips???

Ja kjøpt teststrimler og en body til spiren. Handlet en del på en side som heter aliexpress også gøy når det så billig ;)

Da som e kjekkast e jo at babyutstyr kan du handle dor kor mykje du vil uten å få ekstra rekning fra tollvesenet :-) har ikkje handla nå, men kjøpte litt til niesa mi når hu var liten :-)

Så gøy! :) få noen artige tips da!

Jeg handler alt mulig. Klær, leker, ting og tang :)

Hva er ditt beste kjøp?

Nei, aldri blitt bitt av ebay basillen. Vær obs på at det er mye kjemikalier og giftstoffer i ting som aldri hadde blitt godkjent på det norske marked, om dere handler klær og leker til babyene.

Handler masse fra ebay, bare husk at det kan være mye dritt i både leker, klær etc om du kjøper fra Kina. USA, England etc er trygt.

Vet at det kan være dritt i ting ja, men det er det i mye rart man kjøper i Norge også!

Handler stort sett matel leker, så det er nok safe ;) Har ikke det problemet at lekene havner i munnen her uansett. Av klær sjekker jeg opp produsenten først.

Da som e kjekkast e jo at babyutstyr kan du handle dor kor mykje du vil uten å få ekstra rekning fra tollvesenet :-) har ikkje handla nå, men kjøpte litt til niesa mi når hu var liten :-)
Seriøst? :o
Hvorfor er babyutstyr utenom tollreglene? :p noen som vet?

Veit egentlig ikkje, men sjekk det opp på tollvesenet si nettside så ser du der :-)

Jeg er evig ebay fan!! Det går sjelden en uke uten pakker i posten =P
Har ikke kjøpt no til spira enda, men bestilte en mammatights og et belly band igår.
Har tidligere kjøpt en del utstyr til nieser, nevøer og venners barn, som smokke-termometer, kluter, barnesikring til huset, diverse rekvisita til nyfødt bilder osv.

Lenge siden jeg har handle på e-bay nå. Sist svangerskap var jeg på e-bay nesten hver natt for å holde meg våken i ammingen :-) kan bli en dyr affære når den tid kommer igjen.

Back
Topp