Ebay tips <3

Handla for noen dager siden, en del nesten husker ikke hva haha og mannen handla og fant jeg ut. Så blir spennende når det begynner å komme. Håper ikke vi handla likt.
Hva handla du?

Ikke alt jeg kan legge ut her pga gaver/julekalender osv. Kan legge det på skjult når det kommer. Litt småting som klær og småting til lille, en ammebh som ble anbefalt av noen etc. Husker ikke alt engang :P

Ikke alt jeg kan legge ut her pga gaver/julekalender osv. Kan legge det på skjult når det kommer. Litt småting som klær og småting til lille, en ammebh som ble anbefalt av noen etc. Husker ikke alt engang :p
Når du nevner amme bh tror jeg bestille også :D tror må gå på history og se hva mer jeg trykka ja til hahahah

Link til ammebh? :)

De var jo veldig billige så det er ikke ett stort tap om de ikke er som man tenker nei :)

Fikk også min i dag. Kjøpte L. Plass til "ekstra pupp" uten å være for stor nå. :P
Ikke verst for 40 kr. Og kanskje like så bra som den jeg kjøpte på Kappahl til 200 kr. Litt papp-aktige innlegg men de kan fint tas ut. Gikk rett i søpla her :P

Da kom den bh, passer bra og formen er bra. Litt stor med bestilte størrelse større da ennå ikke begynt å få større pupper. Så satser de kommer etterhvert :hilarious::hilarious::hilarious:

http://m.ebay.com/itm/331913810500
Fikk også min i dag. Kjøpte L. Plass til "ekstra pupp" uten å være for stor nå. :p
Ikke verst for 40 kr. Og kanskje like så bra som den jeg kjøpte på Kappahl til 200 kr. Litt papp-aktige innlegg men de kan fint tas ut. Gikk rett i søpla her :p

Jeg har kjøpt begge dere snakker om over her. Malala sin var for altfor liten for meg, mens den Ctrl kjøpte passet bedre når jeg tok ut innleggene. Kjøpte begge i største størrelse.
Jeg bruker nesten bare den som Ctrl kjøpte nå faktisk. Jeg har kjøpt flere av den siden jeg er såpass fornøyd... både med pris og kvalitet. Like fin etter vask og tørk i trommel også! Tommel opp. Men nå skal det sies at jeg har hatt brystreduksjon og brystløft, så jeg behøver ikke like mye støtte som tidligere. Hadde nok ikke kunne brukt den for noen år siden.

Fikk også min i dag. Kjøpte L. Plass til "ekstra pupp" uten å være for stor nå. :p
Ikke verst for 40 kr. Og kanskje like så bra som den jeg kjøpte på Kappahl til 200 kr. Litt papp-aktige innlegg men de kan fint tas ut. Gikk rett i søpla her :p
Tenkte å bestille den for å teste ut , hørte flere sier er bra. Så en av butikkene her har de samme bh, eller de ser like ut og koster rundt 240 kr så tenkte greit å teste den til 40 kr hehe

Jeg har kjøpt begge dere snakker om over her. Malala sin var for altfor liten for meg, mens den Ctrl kjøpte passet bedre når jeg tok ut innleggene. Kjøpte begge i største størrelse.
Jeg bruker nesten bare den som Ctrl kjøpte nå faktisk. Jeg har kjøpt flere av den siden jeg er såpass fornøyd... både med pris og kvalitet. Like fin etter vask og tørk i trommel også! Tommel opp. Men nå skal det sies at jeg har hatt brystreduksjon og brystløft, så jeg behøver ikke like mye støtte som tidligere. Hadde nok ikke kunne brukt den for noen år siden.

Synes det generelt er lite støtte i mange amme-bher jeg har prøvd. Men denne var ikke av de verste. :) Helt utrolig hva man kjøper for "ingenting" på eBay.

Synes det generelt er lite støtte i mange amme-bher jeg har prøvd. Men denne var ikke av de verste. :) Helt utrolig hva man kjøper for "ingenting" på eBay.
Det kan nok hende du har rett i det. Jeg er gravid for første gang og har ikke prøvd så mange amme bh'r :) Men jeg er enig i at den her er et kupp. Koster jo omtrent ingenting for en veldig allright BH

Fikk også min i dag. Kjøpte L. Plass til "ekstra pupp" uten å være for stor nå. :P
Ikke verst for 40 kr. Og kanskje like så bra som den jeg kjøpte på Kappahl til 200 kr. Litt papp-aktige innlegg men de kan fint tas ut. Gikk rett i søpla her :P
Hvor mye ekstra er det plass til? :p jeg har store bryst, bruker 80-85H og sliter med å finne noe til grei pris, hehe

Hvor mye ekstra er det plass til? :p jeg har store bryst, bruker 80-85H og sliter med å finne noe til grei pris, hehe

Njaaa... Litt vanskelig å si. Jeg har gått opp et par størrelser i BH siden jeg ble gravid, så jeg er vel på 85 D/E. Den er veldig stretchy da, så var behagelig å ha på.

Tja handlet noen mislykkede ammebher... Har vært heldig med vanlige bher før, men ammebher er vist annerledes. Venter på en ny nå, så får se. Ellers har jeg kjøpt myke vaskekluter i str 21x21 eller noe slikt. Disse virker dermed OK, men har ikke prøvd de enda da

Back
Topp