Ebay shopping

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Tenkte vi kunne ha en tråd for oss som har tenkt å handle litt diverse babysaker på Ebay! :) Har allerede vært inne å sett, og må vel innrømme at jeg allerede har bestilt en liten ting :)
Her kan vi komme med anbefalninger, tips til fine ting og advarsler mot ting som kanskje ikke var helt som de sku.

❤️ Mars 2015 ❤️

Jeg har handlet endel på Ebay de siste åra.. så kan sikkert komme med en del forslag, men må komme meg hjem fra jobb først :P

Åh, så spennende! Har vært innne på Ebay etter positiv test, men aaaaaner ikke hva jeg skal se på..:-/ har sett litt på slike "jeg er gravid" klær da :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Må innrømme at jeg er et ebayfreak, så link og tips som jeg kan legge i handlekurven sier ikke jeg neitakk til! :D:D

Kjøpt bodyer med jeg elsker mine besteforeldre på ebay! Gleder meg til å shoppe mer etterhvert :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Åh, så spennende! Har vært innne på Ebay etter positiv test, men aaaaaner ikke hva jeg skal se på..:-/ har sett litt på slike "jeg er gravid" klær da :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Fanker'n det er sant! "Oppdaga" ikke ebay før etter graviditeten sist gang :P Sikkert mye artig og fint :D

Back
Topp