Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg gjøre! Men så i går at jeg har ikke sett målene på buksa før den var bestilt... Kinastr er jammen små, og jeg har mine tvil på at den passer!Den såg utrolig deilig ut!
Gir du beskjed om hvordan den er ift størrelsen?![]()
Så spennende med nye produkter
Har brukt soda pore og sneglekremene en stund og er veldig fornøyd. Tonymoly im real har jeg fått prøve på tidligere og likte den så godt at jeg ville prøve med en i full størrelse. Så nå er det bare å vente i spenning på at det skal dukke opp i postkassenSå spennende med nye produkterHar du prøvd de før?
Tilfeldigvis med i Kk du også? ;-)
Jeg fikk buksa for en stund tilbake. Den sitter PERFEKT på legger og lår, men i livet er den så altfor stor at den bare sklir av meg. Dessverre dårlig kvalitet også, så kastet den. Men den var faktastisk kulDen såg utrolig deilig ut!
Gir du beskjed om hvordan den er ift størrelsen?![]()
Haha jeppTilfeldigvis med i Kk du også? ;-)
Jeg skal ha ei lita runde i kveld på ebay, trenger nytt pudder og toner :-D huden min er jo forferdelig fordi jeg er gravid, men bedre enn om jeg hadde brukt de produktene jeg brukte førHaha jeppHar klart å holde meg unna å kjøpe ting lenge nå, men etter å ha følt med forferdelig i tre mnd slo jeg til
![]()
Jeg fikk buksa for en stund tilbake. Den sitter PERFEKT på legger og lår, men i livet er den så altfor stor at den bare sklir av meg. Dessverre dårlig kvalitet også, så kastet den. Men den var faktastisk kulusikker på om jeg kunne gått ned i str med tanke på at den jo satt stramt på legger og lår.