Ebay kjøp :)

Noen som har bestilt noe fra på ebay i det siste? :)

Så spennende med nye produkter :) Har du prøvd de før?
Har brukt soda pore og sneglekremene en stund og er veldig fornøyd. Tonymoly im real har jeg fått prøve på tidligere og likte den så godt at jeg ville prøve med en i full størrelse. Så nå er det bare å vente i spenning på at det skal dukke opp i postkassen :D

Den såg utrolig deilig ut!
Gir du beskjed om hvordan den er ift størrelsen? :p
Jeg fikk buksa for en stund tilbake. Den sitter PERFEKT på legger og lår, men i livet er den så altfor stor at den bare sklir av meg. Dessverre dårlig kvalitet også, så kastet den. Men den var faktastisk kul :-) usikker på om jeg kunne gått ned i str med tanke på at den jo satt stramt på legger og lår.

Jeg fikk buksa for en stund tilbake. Den sitter PERFEKT på legger og lår, men i livet er den så altfor stor at den bare sklir av meg. Dessverre dårlig kvalitet også, så kastet den. Men den var faktastisk kul :) usikker på om jeg kunne gått ned i str med tanke på at den jo satt stramt på legger og lår.

Takk for tilbakemelding på buksa.
Hvordan er livvidden din, om jeg kan spørre om det? Har ekstra magefett, så lurer på om buksa anskje kan passe meg..
Men ed tanke på at er dårlig kvalitet i tillegg, så kanskje like greit å la være :p Hehe..

Back
Topp