Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var fin. Har du link?Vis vedlegget 64014
Dagens kjøp, SPENT på størrelsen
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Prøv å søk på "navnet" på kjolen, får ikke lagt inn link fra appenDen var fin. Har du link?
Rett under en femtilapp med frakt.Denne var nydelig! Hva kosta den?
løvemor
leon
![]()
Hvordan str bestilte du?Vis vedlegget 64014
Dagens kjøp, SPENT på størrelsen
XXLHvordan str bestilte du?
Den kom forresten idag. Litt merkelig passform, den "strikken" som skal være i midjen er midt mellom midjen og puppene, tror jeg må dra den oppunder puppene om jeg skal bruke den. Skal kle på meg skikkelig holdin og teste senere.Hvordan str bestilte du?
Hahaha! Jeg bestilte den i dag (før jeg så dette). Bestilte samme str som deg så nå er jeg spentDen kom forresten idag. Litt merkelig passform, den "strikken" som skal være i midjen er midt mellom midjen og puppene, tror jeg må dra den oppunder puppene om jeg skal bruke den. Skal kle på meg skikkelig holdin og teste senere.
Den blir sikkert finere på deg som er så slank og flottHahaha! Jeg bestilte den i dag (før jeg så dette). Bestilte samme str som deg så nå er jeg spent
Har brent meg tidligere på str fra kina. Bestilte en kjole som ble en topp til den mindre og mye spinklere søstea mi![]()
Himla treg.. men vaenait.Jøss!fantastisk.. Kjempe søt! Hva søkte du på?
løvemor
leon
![]()
Jøu, attibattirait'n!Den blir sikkert finere på deg som er så slank og flott
Let me see a selfieVis vedlegget 65513
Fikk denne i dag. Veldig godt stoff. Jeg knøyt den sammen i splitten, syns den ble finere da. Veldig fornøyd, gleder meg til å bruke den![]()
Den va veldig fin!!Vis vedlegget 65513
Fikk denne i dag. Veldig godt stoff. Jeg knøyt den sammen i splitten, syns den ble finere da. Veldig fornøyd, gleder meg til å bruke den![]()