Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gidder du å ta bilde av den bamsen når du får den ?Bamsen jeg kjøpte til lille ♡
Vis vedlegget 63663
Gidder du å ta bilde av den bamsen når du får den ?![]()
Mitt kort ville ikke funke etter at jeg hadde hatt svindlere på det, mistenker banken for å ha laga en slags sperre etter det..Noen som har vært borti at ebay avviser kortet selv om det er dekning på det?
Eller, d står at kortutstederen avviste det.. Banken!? Skjønner ikkeno.
Mitt kort ville ikke funke etter at jeg hadde hatt svindlere på det, mistenker banken for å ha laga en slags sperre etter det..
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja altså, jeg hadde blitt trukket over 15000 over en måned ca. Sa fra til banken og fikk det tilbake, men etter det ville ikke kortet funke på div nettstederSvindlere?!
Men hva gjør jeg da a?
Ja altså, jeg hadde blitt trukket over 15000 over en måned ca. Sa fra til banken og fikk det tilbake, men etter det ville ikke kortet funke på div nettsteder
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Dustegreier.Shiiiiiit. Men mitt funka for en halvtime siden. Også plutselig ikke.
Hvis du har prøvd nå i kveld så er nok dette grunnen..Noen som har vært borti at ebay avviser kortet selv om det er dekning på det?
Hvis du har prøvd nå i kveld så er nok dette grunnen..Fikk ikke shoppa jeg heller, men nå funker det igjen
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/minibanker-var-ute-av-funksjon-over-hele-landet/a/10131715/
Noen som har vært borti at ebay avviser kortet selv om det er dekning på det?
Jaaa! Må bare vente en stund, fikk jeg beskjed om... Så jeg venta til dagen etterpå eller noe![]()