Ebay igjen.

Agurken

Glad i forumet
Nå når jeg skal kjøpe noe så kommer det opp at jeg har: You received 2 strike(s) in the last 1 month(s).
Det er fordi jeg ikke klare å betale noe cd mapper, trykte på betal men kom ikke noe opp. Dette har skjedd flere ganger.
Så nå kan jeg ikke kjøpe noe hos enkelte selgere pga av denne her strike. Når går de vekk?? HJELP

Da skulle du sagt ifra til Ebay via kontaktskjema eller hvordan det nå er, at du hadde problemer, så hadde du ikke fått strike, og selger kunne sendt deg betalingen manuelt på paypal.

ORIGINAL: *Meya*

Da skulle du sagt ifra til Ebay via kontaktskjema eller hvordan det nå er, at du hadde problemer, så hadde du ikke fått strike, og selger kunne sendt deg betalingen manuelt på paypal.

*Meya*

Tusen takk *Meya* Du er kjempe flink å hjelpe meg ang ebay. [:)]
Men når kan jeg begynne ¨handle igjen?? der er jo ingen som vil selge meg noe når jeg har de derre strikene
[X(][X(][:o]

Ny bruker er ett alternativ, tror jeg, men vet ikke om de finner deg igjen da... systemet altså.

Men vet ikke helt hvor lang tid det tar, har aldri hatt sånn strike.

Eneste problemet jeg har ,er at så mange ikke gir meg poeng etterpå. Har 27 poeng, men har handlet flere ganger enn det på Ebay liksom... Dvs, kjøpt mer enn 27 ting, da. Men vet ikke om det er sånn at når man kjøper feks fem ting fra en selger, så gir de en karakter, men om man kjøper fem ting, så gir man jo fem karakterer...

Back
Topp