Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde, men fikk ikke egentlig noe svar på hvordan jeg skulle gjøre det (jeg skjønte hvertfall ikke om jeg fikk beskjed om det)Sende en melding til selger??
Skal det stå ett sted? Finner ikke det...Ja, request total.
Eller legg alle varene i handlekurven.
Kan du ikke legge i handlekurven? Add to cart? Om du gjør det med flere av samme selger blir den en porto.Skal det stå ett sted? Finner ikke det...
Så jeg må bestille en og en med shipping og så bare ikke betale de fortløpende??
Prøvde, men fikk ikke egentlig noe svar på hvordan jeg skulle gjøre det (jeg skjønte hvertfall ikke om jeg fikk beskjed om det)
Må jeg registere en og en og ikke betale de...?
"no no...
you have only to pay onetime for shipping - no problem
i alsways ship so cheap as possible...
please wait after your buy for my invoice - please dont pay each animal singular...
i send you a complete invoice with correct shipping costs...
thank you in advance for your buy...
since than
bye bye"
Får bare buy it now. Kanskje det er annerledes på nett og app?Kan du ikke legge i handlekurven? Add to cart? Om du gjør det med flere av samme selger blir den en porto.
Ellers kan du bare sende en melding til selgeren og spørre om combined shipping.![]()
Se svar over.Får bare buy it now. Kanskje det er annerledes på nett og app?
OK er ny på dette. Har bare masse ordre nå som venter på å betales. Da får jeg se om det kommer en ny samle regning da.Der har du jo fått svar. Kjøp alt (uten å betale), så sender selger ny "faktura"Så betaler du til slutt når du har fått pris med porto.
Bare hyggelig! Og en liten advarsel... Lett å bli hekta!OK er ny på dette. Har bare masse ordre nå som venter på å betales. Da får jeg se om det kommer en ny samle regning da.
Mange takk!