Ebay handle-liste og tips.

Agurken

Glad i forumet
Ser det er snakk om ebay her inne nå. Har et forslag:
Kan ikke alle her inne på bv gi tips til hva de kjøper hos ebay, og hvilken selger som er bra og er det lurt å kjøpe flere ting hos samme selger??[:)]

Bare et forslag fra meg [:)]

Sjelden lurt å kjøpe flere ting fra en selger da summen da sannsynligvis vil overstige 200-kronersgrensa. Kan selvfølgelig avtale med selger at tingene sendes hver for seg og ikke i én pakke. Er også så mange som selger ting at det beste er å finne den som er billigst. Om de er å stole på ser du på tilbakemeldingene de har fått.

Solbriller, kjoler, vesker. Som regel vintage.

charms hos LisaDIY
strikkepinner og anna ræl hos 8season... her bruker postgangen lang tid forresten.

Jeg sitter og myser etter wallstickers nå, og det er så masse fint!!

Her er link til en selger: http://stores.ebay.com/BOOEENS-Shop

Ellers så pleier jeg å sett innstillingene til å vise ting i rekkefølgen slik at jeg får laveste pris med frakt til norge først på lista..
Prisen er jo hovedgrunnen til at jeg handler på ebay og ikke andre steder.. :p

Fraktprisen er ofte høy selv om det du kjøper bare koster 2 $, Så det er viktig å følge med på den også..

Nå er jeg ganske fersk på ebay-kjøret, men har handlet pudder fra Mary Kay og var veldig fornøyd.[:)]
Derimot skulle jeg kjøpe Liverpool-caps til min kjære, og da betalte jeg via Paypal, men capsen kom aldri... selger'n var "louise23" hvertfall!

De aller fleste krysser av for 'gift' og skriver liten sum på totalen, så vi slipper toll og moms. Veldig kjekt.

Det viktigste er at de har positiv og helst en del rating.
Man kan kjøpe alt mulig der, og da mener jeg alt. :P

16åringen her i huset skal ha SRH klær. Et superkult merke, som ikke selges i Norge. Så har bestillt en del av det.

Av en selger. Han sender alltid som gave[:)]

Skal handle litt scrappeutstyr til meg selv og i julegave og et par modellbiler i jul og bursdagsgave til gubben.

Men tror man kan finne ALT og om man bare leter bittelitt, så finner man det meste billigere enn her, inkl porto[:)]

ORIGINAL: *Moråse*

Ellers så pleier jeg å sett innstillingene til å vise ting i rekkefølgen slik at jeg får laveste pris med frakt til norge først på lista..

Fraktprisen er ofte høy selv om det du kjøper bare koster 2 $, Så det er viktig å følge med på den også..

Hva skal jeg trykke på for å få den rekkefølgen?? Hjelp.

ORIGINAL: jani83

Nå er jeg ganske fersk på ebay-kjøret, men har handlet pudder fra Mary Kay og var veldig fornøyd.[:)]
Derimot skulle jeg kjøpe Liverpool-caps til min kjære, og da betalte jeg via Paypal, men capsen kom aldri... selger'n var "louise23" hvertfall!

Kontaktet du ikke PayPal slik at du fikk pengene tilbake? [8|]

ORIGINAL: Agurken

ORIGINAL: *Moråse*

Hva skal jeg trykke på for å få den rekkefølgen?? Hjelp.

Lurer jeg også på. Det er jo helt genialt, for da trenger jeg ikke få alle de tingene som kun sendes innen for USA sine grenser[&:]

Jeg har handlet litt DS spill til guttene våre, MP3 spillere, vesker, sko, wii spill + kontroller ++
Er en stind siden jeg har handlet der, så vet ikke hva selgerene heter. Jeg har i alle fall KUN positive erfaringer med ebay. Aldri blitt lurt (bankibordet)

Men er litt ny på dette ebay handlingen. Men vist det står feks at du blir trekt 42 kr så er det 42 kr, kommer ikke noe mer i tilegg?? ( tekte når jeg skal hente pakken og sånt jeg?)
Har funne masse små ting jeg vil ha og det blir liskom ikke mer enn 30 kr hver, men da blir det ikke mer sant??[8|]

Men er litt ny på dette ebay handlingen. Men vist det står feks at du blir trekt 42 kr så er det 42 kr, kommer ikke noe mer i tilegg?? ( tekte når jeg skal hente pakken og sånt jeg?)
Har funne masse små ting jeg vil ha og det blir liskom ikke mer enn 30 kr hver, men da blir det ikke mer sant??[8|]

Nei da blir det ikke mer[:D]

Om det er 30 kr innkludert porto, betaler du ikke noe mer når du henter pakken. Det er ikke før det bikker 200 før porto, at du må betale toll.

ORIGINAL: *Meya*

Om det er 30 kr innkludert porto, betaler du ikke noe mer når du henter pakken. Det er ikke før det bikker 200 før porto, at du må betale toll.

¨
Å da blir det jo knall kjekt å handle små ting til julekalenderen [:)]

ORIGINAL: *Meya*

¨
Å da blir det jo knall kjekt å handle små ting til julekalenderen [:)]

Jeg handler mye til meg selv :D Det negative med å kjøpe mange småting og betale med visakort, er jo at det trekkes 100 kroner for noe som koster 20 hehe, og så får man regulert det etter noen dager da...

I går fikk jeg altså 24 penner, en Tingeling-klokke, fire tingeling-lommebøker (sånne små tynne hehe) og seks pakker Hello Kitty-plastre for 61 kroner :D

Og før det fikk jeg en sånn kortholder og en lommebok (Hello Kitty) for 110 kroner.

ORIGINAL: giggsy

Sjelden lurt å kjøpe flere ting fra en selger da summen da sannsynligvis vil overstige 200-kronersgrensa. Kan selvfølgelig avtale med selger at tingene sendes hver for seg og ikke i én pakke. Er også så mange som selger ting at det beste er å finne den som er billigst. Om de er å stole på ser du på tilbakemeldingene de har fått.

jeg pleier å avtale med selger på forhånd om at hn skriver pakken som gave for da slipper jeg toll og div. utgifter[;)]

Kan dere ikke legge ut link til selgere da? [:D]

Men nå har jeg kommet i en knipe jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Har trykket at jeg at jeg skal bestille varen og så trykker jeg på pay pal og så kommer :

Seller: Member id sokopovo ( Feedback Score Of 27829)

Clear Eyes Triple Action Relief 1oz Item Title: Clear Eyes Triple Action Relief 1oz - opens in a new window or tabItem Id: 110329441182 - Price: US $5.29 Standard Int'l Shipping (Varies): US $5.99 1 US $5.29

Message to sokopovo [ Add message
Edit message
]

500 characters left. No HTML.

Og hver gang jeg skal bestille så kommer denne opp, for jeg vet ikke hva jeg skal skrive??
HJELP

Back
Topp