Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Moråse*
Jeg sitter og myser etter wallstickers nå, og det er så masse fint!!
Her er link til en selger: http://stores.ebay.com/BOOEENS-Shop
Ellers så pleier jeg å sett innstillingene til å vise ting i rekkefølgen slik at jeg får laveste pris med frakt til norge først på lista..
Prisen er jo hovedgrunnen til at jeg handler på ebay og ikke andre steder.. :p
Fraktprisen er ofte høy selv om det du kjøper bare koster 2 $, Så det er viktig å følge med på den også..
ORIGINAL: jani83
Nå er jeg ganske fersk på ebay-kjøret, men har handlet pudder fra Mary Kay og var veldig fornøyd.[:)]
Derimot skulle jeg kjøpe Liverpool-caps til min kjære, og da betalte jeg via Paypal, men capsen kom aldri... selger'n var "louise23" hvertfall!
ORIGINAL: Agurken
ORIGINAL: *Moråse*
Jeg sitter og myser etter wallstickers nå, og det er så masse fint!!
Her er link til en selger: http://stores.ebay.com/BOOEENS-Shop
Ellers så pleier jeg å sett innstillingene til å vise ting i rekkefølgen slik at jeg får laveste pris med frakt til norge først på lista..
Prisen er jo hovedgrunnen til at jeg handler på ebay og ikke andre steder.. :p
Fraktprisen er ofte høy selv om det du kjøper bare koster 2 $, Så det er viktig å følge med på den også..
Hva skal jeg trykke på for å få den rekkefølgen?? Hjelp.
Men er litt ny på dette ebay handlingen. Men vist det står feks at du blir trekt 42 kr så er det 42 kr, kommer ikke noe mer i tilegg?? ( tekte når jeg skal hente pakken og sånt jeg?)
Har funne masse små ting jeg vil ha og det blir liskom ikke mer enn 30 kr hver, men da blir det ikke mer sant??[8|]
ORIGINAL: *Meya*
Om det er 30 kr innkludert porto, betaler du ikke noe mer når du henter pakken. Det er ikke før det bikker 200 før porto, at du må betale toll.
¨
Å da blir det jo knall kjekt å handle små ting til julekalenderen [:)]
ORIGINAL: giggsy
Sjelden lurt å kjøpe flere ting fra en selger da summen da sannsynligvis vil overstige 200-kronersgrensa. Kan selvfølgelig avtale med selger at tingene sendes hver for seg og ikke i én pakke. Er også så mange som selger ting at det beste er å finne den som er billigst. Om de er å stole på ser du på tilbakemeldingene de har fått.