Ebay-frustrasjon

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hvorfor er det noen ting man kan legge i handlekurven, og andre ting som man ikke kan velge å legge i handlekurven? Noen ting må betales med en gang om jeg skal ha de, og det blir jhimla mange betalinger å legge inn når man skal ha tre kjoler i to ulike størrelser. Og jeg må legge inn all kortinformasjon hver gang fordi jeg har byttet bank, og et gammelt kort er lagret på paypalen. Men det må da være mulig å samle opp flere ting og betale sammen?

Hvorfor er det noen ting man kan legge i handlekurven, og andre ting som man ikke kan velge å legge i handlekurven? Noen ting må betales med en gang om jeg skal ha de, og det blir jhimla mange betalinger å legge inn når man skal ha tre kjoler i to ulike størrelser. Og jeg må legge inn all kortinformasjon hver gang fordi jeg har byttet bank, og et gammelt kort er lagret på paypalen. Men det må da være mulig å samle opp flere ting og betale sammen?
Det er selgerne som bestemmer, så dessverre er det ikke noe å gjøre med det.
Oppdater kortinfoen i Paypal så sparer du i hvert fall litt tid. :)

Du kan endre kort på paypal da i det minste, ellers er jeg enig at det er irriterende :P

Oppdater ebay, så slipper du unna litt. Er irriterende ja, jeg har alltid måttet handle en og en ting :/

Det irriterer meg veldig også!

Back
Topp