Easywalker qtro plus, noen med erfaring?

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Kikket litt på easy walker qtro plus, syns den virker som en bra vogn. Hvordan er den å trille? Savner dere å kunne ha barnet mot dere? Jeg føler det er det eneste negative med vogna.

Synes vogna er genial, og veldig lett å trill... Vi har den i rååååsa :)) LOVE IT!!!

Er håndtakene til å dra ut, så en lang mann også kan trille? 

Håndtaket kan vippen opp eller ned i ønsket høyde :)

Vi har sky og jeg elsker den!! Hvis vi skal ha ny vogn til neste så skal den bare være en nyere modell av sky/quatroen (vi har jo bag og mye ekstrautstyr til).
Sambo er ca 190cm høy og han bare justerer håndtaket sånn at det passer til høyen hans :-)

Har titta på maaange vogner og dette er den jeg liker best. Den virker god å trille og andre mener den er bra på snøføre.  Bagen er vel en av de største på markedet og madrassen er tykk og fin. Den er rimeligst på babyjungle. Vi skal bestille derfra, men vet ikke hvilken farge :)

Silje&nurkeline skrev:
Har titta på maaange vogner og dette er den jeg liker best. Den virker god å trille og andre mener den er bra på snøføre.  Bagen er vel en av de største på markedet og madrassen er tykk og fin. Den er rimeligst på babyjungle. Vi skal bestille derfra, men vet ikke hvilken farge :)

Det er faktisk billigere på Happyland svinesund. Omregnet til norske priser. Jeg har sjekka det i forhold til tollsatser osv... Vi (eller jeg) lurer på om vi skal bestille ny sportsdel og med 60 euro i frakt + 1000kr i moms så kom den på over 5000kr derifra.

Back
Topp