easylife...

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
S

Sun_shine

Guest
noen som har gått på det eller går på det?
Åssen synes dere det er/var og dere som er "ferdig", gikk dere mye opp igjen osv?
Noen som vil dele noen erfaringer?

Har gått på det og gikk opp alle kiloene igjenn. Det funker veldig bra når man går på pulveret, men hvis du ikke er klar for det som kommer etterpå i hodet ditt, er det bare å glemme det. For fortsetter man å spise som før så går det galt. For meg gikk det galt for det viste seg at jeg hadde insulinresistens som gjorde at jeg la på meg igjenn.

jeg anbefaler det hvis du er klar for å endre livsstilen[:D] hvis ikke er det bare bortkastet penger[&:]

ORIGINAL: floppen

Har gått på det og gikk opp alle kiloene igjenn. Det funker veldig bra når man går på pulveret, men hvis du ikke er klar for det som kommer etterpå i hodet ditt, er det bare å glemme det. For fortsetter man å spise som før så går det galt. For meg gikk det galt for det viste seg at jeg hadde insulinresistens som gjorde at jeg la på meg igjenn.

jeg anbefaler det hvis du er klar for å endre livsstilen[:D] hvis ikke er det bare bortkastet penger[&:]

okei takk for svar.

jeg gikk på det... gikk ned masse, gikk opp alt igjen etter pulverkuren var slutt.. ble gravid også da, så det hjalp sikkert ikke. Men i dag veier jeg like mye som før jeg gikk på easylife

Back
Topp