Easygrow-posen

**AM**

Elsker forumet
Noen som har erfaring med Easygrow dunpose?

Hva er forskjellen på Easygrow Hood og Easygrow Uno?

Får  jo julibarn, så ikke noe stress, med vinterpose...men er shoppinggal og har kommet over et godt tilbud på en slik pose


 
Jeg har ikke peiling, men vurderer den posen jeg og!
Klarer ikke bestemme meg for den, Odenwalder eller Voksi Urban.... hmm...
 


Nullenusken skrev:
Jeg har ikke peiling, men vurderer den posen jeg og!
Klarer ikke bestemme meg for den, Odenwalder eller Voksi Urban.... hmm...



Tror jeg har lest en test der Voksi Urban scoret høyere(82/100), mens EG scorte 77/100. Har også lest at EG holder seg bedre over tid enn Oderwalder-posen og at den er fyldigere.
Liker så godt utseende på EG-posen, samt at jeg syns det kjennes så deilig myk ut.
 


**AM** skrev:


Nullenusken skrev:
Jeg har ikke peiling, men vurderer den posen jeg og!
Klarer ikke bestemme meg for den, Odenwalder eller Voksi Urban.... hmm...



Tror jeg har lest en test der Voksi Urban scoret høyere(82/100), mens EG scorte 77/100. Har også lest at EG holder seg bedre over tid enn Oderwalder-posen og at den er fyldigere.
Liker så godt utseende på EG-posen, samt at jeg syns det kjennes så deilig myk ut.



Det jeg ikke liker med Voksi Urban er at den er så bred og "firkantet"....
Har ikke studert EG så nøye ennå.... men liker glidelåsen ned foran på Oderwalder... .
Skal bruke den i søskenvognen så har ikke så god plass, fordel at den er litt smal...
 
Easygrow posen er genial!! Varm og god.. Følger også med ein forlenger, slik at posen kan brukes leenge:-)
 
Men hva er forskjellen på Hood og Uno? Foreløbig bare kunnet se forskjell på fargene inni. Hood er grå inni, mens Uno har farger inni....
 
Jeg har easygrow posen og er super fornøyd:) den kan brukes i bilsete og i vogn og det følger med en forlenger slik at den kan brukes lenge min sønn på 2,5 bruker denne fortsatt og har ennå god plass i den:)
 
Ei jente i barnehagen hadde easygrow- posen, selv med ti minus trengte hun bare strømpebukse og body inni Posen- den er kjempegod og varm :) Er også myk og fluffy :) Kunne tenkt meg denne posen selv :)
 
Har Easygrow Uno til sønnen min på 1,5.. er kjempefornøyd! Den er myk, god og varm.. og har en fantastisk god hodedel som kan strammes inn for å gjøre det ekstra tett og godt i kaldt vær. Vi har i tillegg lammeskinnet som hører til, for å ha i bunnen :)
 
Aner ikke hva forskjellen på Hood og Uno er, men når jeg ser på hjemmesiden deres ser det ut til at det egentlig bare er at Uno'en er svart utenpå og ser litt annerledes ut. Det betyr at vi har Hood, den er kjempegod og jenta vår er alltid god og varm når hun sover ute i den. (og her på Oppdal kan det være ganske kaldt som du vet) Kjempefornøyd med posen!!
 
har null peiling, vi har dunpuse fra Troller til snuppa på 2 år og er veldig fornøyd med den :) er dette litt mindre poser, sånn typisk til babyer eller?
jeg trenger uansett ingen ny pose da lillebror overtar storesøster sin til vinteren tenker jeg, pluss at vi evt har en skinnpose fra Eisbärchen (http://www.choppi.no/lammeskinnspose-eisbarchen) som vi brukte da snuppa var liten :)
 
Back
Topp