Easygrow lite

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som har? Fornøyd? Vurderer å kjøpe da voksi urban begynner å bli for varm.. Hadde tenkt å bruke bare dyne, men føler det blir litt Lunere rundt hele babyen med den posen? Eller vil det ikke utgjøre veldig mye? Snuppa er bare 3,5 mnd, så er en del tid igjen i vogn

Jeg tullet vesla inn i hjemmestrikkede ulltepper og et vognteppe øverst. Jeg synes easygrow lite er bedre når de blir litt større for den er litt "løs" rundt babyen.
Men den fungerer helt fint, og er jo veldig greit å ha et ullteppe inni om det er litt kjølig :)

Vi er fornøyd! Brukte den i fjor sommer. Da var babyen 9 mnd. Synes den var lun og fin, i og med at den holder seg godt på plass i vogna og så kan den bare åpnes opp når det er varmt og da har man likevel et underlag (sitter ikke rett på vogna :)

Jeg tullet vesla inn i hjemmestrikkede ulltepper og et vognteppe øverst. Jeg synes easygrow lite er bedre når de blir litt større for den er litt "løs" rundt babyen.
Men den fungerer helt fint, og er jo veldig greit å ha et ullteppe inni om det er litt kjølig :)

Ja, jeg endte opp med å kjøpe med den tanken at den sikkert er god å ha i sportsdelen bl.a, ved senere tidspunkt :) frøkna her liker ikke å ligge med tepper rundt seg på den måten lenger, så tror nok at pose er det beste her.

Back
Topp