Easy walker!

**Lykke**

Gift med forumet
Noen som vet om det går an å kjøpe nye trekk til vogna for å bytte ut de gamle?! [8|]

Vurderer å kjøpe easy walker duo brukt.. men vill da ha nye trekk! og helt ny bag til babyen! [:)]

ORIGINAL: *Fru H*

Å ja, jeg fant en nettside en gang, men jeg klarer ikke å finne den igjen.
*lete litt*

oooo! [:D] TakK! [;)]

jeg har en qtro, kjøpte den i rosa og kjøpte et svart trekk 6 mnd etter, så jeg kan bytte. så det skal nok gå ann[:)]

ja, det skal jeg høre om! vill ikke ha gamle trekk.. så om trekk kan kjøpes sparer jeg mye! nytt = dyrt! [;)]

Takk for hjelpen!!

ORIGINAL: *Babytutta*

jeg har en qtro, kjøpte den i rosa og kjøpte et svart trekk 6 mnd etter, så jeg kan bytte. så det skal nok gå ann[:)]

hvor kjøpte du det svarte trekket!?

ORIGINAL: *Fru H*

Hvis du søker på Easy Walker Accessories finner du hvertfall flere steder du kan bestille bag! [:)]

flott!!! [:D]

ORIGINAL: **Lykke**

jeg kjøpte det på reflex butikken her, så dem førte easywalker så jeg bestilte et trekk. sjekka prisen opp mot bla nettsider så var ikke mye å spare. med frakt fra nettsiden ble det ca det samma. tror jeg betalte 1999. enkeltvogn dette.

jeg kjøpte det på reflex butikken her, så dem førte easywalker så jeg bestilte et trekk. sjekka prisen opp mot bla nettsider så var ikke mye å spare. med frakt fra nettsiden ble det ca det samma. tror jeg betalte 1999. enkeltvogn dette.

oki.. tusen takk for hjelpen! Da skal jeg høre med reflex, barnas hus og babyshop her med meg! [:D]

i know Reve!! [:D] fantastiske vogn! men eg kan kanskje kjøpe ei veninne sin easy walker.. men.. viss trekkene koste 2000 pr stk kan eg nesten bare kjøpe nyere OTH istede! [;)]

Reservedeler er dyyyyrt

Jeg sendte mail til Easywalker for et år siden ca..

Hei.

Vi har desverre ingen løse trekk i brun på lager, men vi kan prøve å skaffe fra produsent hvis det er interessant. Koster ca 3000.- for et nytt trekk.

Med vennlig hilsen
Gunn Anita Olsen

EasyWalker Skandinavia
MogE Design AS

Da spurte jeg om hva prisen var for trekk til EN sittedel pluss kalesje.. 

i know Reve!! [:D] fantastiske vogn! men eg kan kanskje kjøpe ei veninne sin easy walker.. men.. viss trekkene koste 2000 pr stk kan eg nesten bare kjøpe nyere OTH istede! [;)]

dytter opp,sjekk svaret du fikk nedenfor...
Kan finne brukte på finn til 3000kr som er kjempefine [:)]

Back
Topp