Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 369408
Jeg sendte en video til de, så har de brukt den. På ul bildet ser man ikke så mye, men videoen så de nub
På ul var jeg 11+3, så derfor de konkluderte med 75% tror jeg måtte bare! Har ikke ul før oul i desember så. Er 12uker i mårra deilig å komme forbi «de magiske 12ukene»Så fin Hvor langt på vei?
På ul var jeg 11+3, så derfor de konkluderte med 75% tror jeg måtte bare! Har ikke ul før oul i desember så. Er 12uker i mårra deilig å komme forbi «de magiske 12ukene»
Veldig! Men hadde en tul i uke 7+0 også ny 11+3. så har egentlig klart å ha ro. Har hatt en ma og exu tidligere, derfor jeg fikk to tulJa, det er en lettelse
Veldig! Men hadde en tul i uke 7+0 også ny 11+3. så har egentlig klart å ha ro. Har hatt en ma og exu tidligere, derfor jeg fikk to tul
blir spennende å se om earlyglimps har riktig da! Jeg hadde egentlig en følelse på jente, men da vi har på ul nå sist ble jeg usikker. For når man så skritte på babyen så såg det ut som gutt. Sambo har også 5brødre og en søster. Så de er veldig mange gutter i familien, om man skal tro at sånt er arvelig
Ja men de ser på hvor mange grader nuben går, og plassering av blæren. Men tenker man tar det med en klype saltDet er jo veldig vanlig å ta feil så tidlig, så kan jo godt være at din magefølelse stemmer Her er et bilde fra hvordan kjønnet ser ut når de er 11 uker. Er jo helt prikk like.