Earlyglimpse

Emfi

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen her som har sendt inn til earlyglimpse? Hadde de rett? Hvor langt var du på vei?
 
Jeg sendte inn til de med bilder fra ultralyd da jeg var 13+4. De skrev 98% sannsynlig jente, og det stemte:happy:
 
Stemte her også, fikk også 98% jente. Bekreftet av jordmor i dag❤️
 
De sa 85% sjanse for gutt i uke 13, bekreftet jente på OUL i uke 18 - og på 3D i uke 29
 
Jeg har sendt inn, venter svar:hilarious: men tar svaret med en klype salt altså! Tror selv st det er en jente!
 
Sendte ikke inn dit men til en nub theory gruppe på Facebook. Hadde ul bilder fra uke 12. De sa 100% gutt, det var det.
 
8702795C-3376-480D-9C0E-12B52D8FDE1D.jpeg

Skal på oul i starten av desember, blir spennende å se:happy:
 
Så fin❤️ Hvor langt på vei?
På ul var jeg 11+3, så derfor de konkluderte med 75% tror jeg:p måtte bare! Har ikke ul før oul i desember så. Er 12uker i mårraxsmile9 deilig å komme forbi «de magiske 12ukene»:D
 
På ul var jeg 11+3, så derfor de konkluderte med 75% tror jeg:p måtte bare! Har ikke ul før oul i desember så. Er 12uker i mårraxsmile9 deilig å komme forbi «de magiske 12ukene»:D

Ja, det er en lettelse❤️
 
Ja, det er en lettelse❤️
Veldig! Men hadde en tul i uke 7+0 også ny 11+3. så har egentlig klart å ha ro. Har hatt en ma og exu tidligere, derfor jeg fikk to tul:)

blir spennende å se om earlyglimps har riktig da! Jeg hadde egentlig en følelse på jente, men da vi har på ul nå sist ble jeg usikker. For når man så skritte på babyen så såg det ut som gutt. Sambo har også 5brødre og en søster. Så de er veldig mange gutter i familien, om man skal tro at sånt er arvelig:p
 
Veldig! Men hadde en tul i uke 7+0 også ny 11+3. så har egentlig klart å ha ro. Har hatt en ma og exu tidligere, derfor jeg fikk to tul:)

blir spennende å se om earlyglimps har riktig da! Jeg hadde egentlig en følelse på jente, men da vi har på ul nå sist ble jeg usikker. For når man så skritte på babyen så såg det ut som gutt. Sambo har også 5brødre og en søster. Så de er veldig mange gutter i familien, om man skal tro at sånt er arvelig:p

Det er jo veldig vanlig å ta feil så tidlig, så kan jo godt være at din magefølelse stemmer:p Her er et bilde fra hvordan kjønnet ser ut når de er 11 uker. Er jo helt prikk like.
 

Vedlegg

  • F0863511-B6ED-4378-BFC2-D388FB2E1AD3.jpeg
    F0863511-B6ED-4378-BFC2-D388FB2E1AD3.jpeg
    65,4 KB · Visninger: 30
Det er jo veldig vanlig å ta feil så tidlig, så kan jo godt være at din magefølelse stemmer:p Her er et bilde fra hvordan kjønnet ser ut når de er 11 uker. Er jo helt prikk like.
Ja men de ser på hvor mange grader nuben går, og plassering av blæren. Men tenker man tar det med en klype salt:p
 
Back
Topp