Early pregnancy test Babyplan

Mihi

Andre møte med forumet
hei lurte på om det er noen som har erfaring med babyplan sine tidligere tester? Det er en strek der.. jeg bare lurer på om at det er noen som har erfaring med at den er falsk positiv?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 182
Jeg har egentlig motsatt erfaring at denne testen slo ut senere enn andre tidligtester/var svakere. Ville tolket testen din som positiv :Heartred :D min så sånn ut i begynnelsen hvertfall og jeg er 5+0 gravid.
Test igjen om 1-2 dager og se om den blir tydeligere :hello2

Jeg har egentlig motsatt erfaring at denne testen slo ut senere enn andre tidligtester/var svakere. Ville tolket testen din som positiv :Heartred :D min så sånn ut i begynnelsen hvertfall og jeg er 5+0 gravid.
Test igjen om 1-2 dager og se om den blir tydeligere :hello2
Håper virkelig at den er positiv, har fått falsk positiv på noen lignende før.. :( men da blir det testing til helgen :D

Tidlig tester slutta jg med . De vanlige til bp var bedre . Har hvert gravid noen ganger i løpet av året så fått prøvd masse . Den der så jo temmelig positiv ut

Samme her. Fikk positivt svar på vanlig strimmel på samme urin som jeg fikk negativt svar på tidlig strimmel. Begge fra BP

Back
Topp