Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig at den er positiv, har fått falsk positiv på noen lignende før.. men da blir det testing til helgenJeg har egentlig motsatt erfaring at denne testen slo ut senere enn andre tidligtester/var svakere. Ville tolket testen din som positiv min så sånn ut i begynnelsen hvertfall og jeg er 5+0 gravid.
Test igjen om 1-2 dager og se om den blir tydeligere
Lykke til oppdater gjerne her også hehe.Håper virkelig at den er positiv, har fått falsk positiv på noen lignende før.. men da blir det testing til helgen
Alle var negativ men det er fortsatt noen dager igjen til ikm, så kanskje ikke alt håp er ute endaLykke til oppdater gjerne her også hehe.
Huff da men ja det er fortsatt håp så lenge TR ikke har kommetAlle var negativ men det er fortsatt noen dager igjen til ikm, så kanskje ikke alt håp er ute enda
Mål hcg nivå hos fastlegen? Kan være en ideAlle var negativ men det er fortsatt noen dager igjen til ikm, så kanskje ikke alt håp er ute enda
Her jeg bor får man ikke gjort det, må reise inn til byen for det. Tror nesten det kan være det lureste å gjøreMål hcg nivå hos fastlegen? Kan være en ide
Ja det ville jeg gjort, når skulle du hatt mensen?Her jeg bor får man ikke gjort det, må reise inn til byen for det. Tror nesten det kan være det lureste å gjøre
9mai.. får heller ikke time før neste ukeJa det ville jeg gjort, når skulle du hatt mensen?
Kan se ut som det kanskje var kjemiskTidlig tester slutta jg med . De vanlige til bp var bedre . Har hvert gravid noen ganger i løpet av året så fått prøvd masse . Den der så jo temmelig positiv ut
Har du testa med andre tester ?Kan se ut som det kanskje var kjemisk