Early glimpse

Delulu

Betatt av forumet
Hei! Vil bare tipse om early glimpse som man kan sende inne ultralydbilder til som gjetter kjønn basert på nub! Du får tilbake godt detaljert bilde og forklaring på hva de mener det kan være og hvorfor. Blir spennende å se om de har rett :)
Betalte 180kr og fikk svar innen 12 timer.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240415_084137_Gmail.jpg
    Screenshot_20240415_084137_Gmail.jpg
    512,8 KB · Visninger: 111
Hei! Vil bare tipse om early glimpse som man kan sende inne ultralydbilder til som gjetter kjønn basert på nub! Du får tilbake godt detaljert bilde og forklaring på hva de mener det kan være og hvorfor. Blir spennende å se om de har rett :)
Betalte 180kr og fikk svar innen 12 timer.
Spennende! Jeg sendte inn til de forrige svangerskap og da hadde de rett :D
 
Hei! Vil bare tipse om early glimpse som man kan sende inne ultralydbilder til som gjetter kjønn basert på nub! Du får tilbake godt detaljert bilde og forklaring på hva de mener det kan være og hvorfor. Blir spennende å se om de har rett :)
Betalte 180kr og fikk svar innen 12 timer.
Hvor er det man,sender det da?
 
Jeg fikk dette svaret. Men alle andre Facebook sider etc. har tippet jente. Så vet ikke hva jeg skal tro gitt.
1000048665.jpeg
 
Ser de bare er 85% sikker, så de er jo ikke brennsikker. Fødsel og nipt er vell det eneste som er 100%. Hvor langt var du på vei her? :)
Selv nipt er bare 98-99% sikkert ;) men desidert den "tryggeste" måten å vite tidlig ;)
 
Jeg fikk dette svaret. Men alle andre Facebook sider etc. har tippet jente. Så vet ikke hva jeg skal tro gitt.
Vis vedlegget 432635
Sniker :)
Sendte også inn forrige svangerskap.
Hadde skikkelig jentefølese, men fikk tilbake at de var 80 % sikker på at det var gutt. Skjønte ikke helt hva de baserte det på utfra bildet jeg sendte.
Hørte med andre inne på forumet og de som ville tippe sa jente. UL i uke 18 og i uke 24 ga pekepinn på jente og ved fødsel kom ei nydelig pia :dummy1:
Så ta det de sier med en klype salt.
Her er det jeg fikk som svar på UL bildet jeg sendte inn (var 12+2):
Logopit_1659552087597.jpeg
 
Litt bedre prosent på det du sendte inn. Så gøy :love7
Veldig gøy, men venter til oul med å tro helt på det da :laughing002 Syns ditt bilde så ut som jente, men jeg ser egentlig bare på om nub er rett i forhold til ryggrad, og er visst litt mer to it :smiley-ashamed004
 
Veldig gøy, men venter til oul med å tro helt på det da :laughing002 Syns ditt bilde så ut som jente, men jeg ser egentlig bare på om nub er rett i forhold til ryggrad, og er visst litt mer to it :smiley-ashamed004
Samme her. Synes nuben ser jente ut og det har de på Facebooksidene også sagt. Så får vel bare vente å se :happy:
 
Jeg måtte også prøve å sende inn i går :hilarious:
Men jeg tror jo ikke noe på det jeg har fått tilsendt:wacky: Har liksom ikke troa på at jeg kan få noe annet enn gutter, så dette tar jeg med en stor klype salt:greet025
 

Vedlegg

  • IMG_5326.jpeg
    IMG_5326.jpeg
    618,6 KB · Visninger: 79
Så gøyyy!! Tok det lang tid før du fikk svar? Jg klarte ikke la vær, endte opp med å kjøpe selv nå haha! Blir gøy å se om de har rett! :love017
Uu spennende!! Jeg valgte gender confirmation 14+ uker og valgte innen 4t også tok det rett under 2t å få svar :love017
 
Back
Topp